۳۱۹۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – خرید سرج تانک به همراه کلیه متعلقات و تجهیزات

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای کالای مورد نیاز خود به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۱۹) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای کالای مورد نیاز خود به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۱۹) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه  ذیل خریداری نماید.

موضوع مناقصه: خرید سرج تانک به همراه کلیه متعلقات و تجهیزات مطابق مشخصات پیوست

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۲۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجرای کار:۱۵ روز

پیمانکاران واجد شرایط: کلیه شرکت کنندگان باید تولید کننده و نمایندگی(با ارایه فرم نمایندگی)کالای موضوع مناقصه باشند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۵/۱۲/۹۹ تا مورخ ۱۱/۱۲/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به نشانی (www.setadiran.ir) اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد.مناقصه گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند.مبلغ واریز شده، غیر قابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۴/۱۲/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات طرح آبرسانی به روستاها و مجتمع‌های روستایی استان تهران و به صورت اوراق مشارکت اسناد خزانه اسلامی نقدی و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می‌گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات: پیشنهادهای واصله درساعت۱۰:۱۵مورخ ۲۴/۱۲/۹۹ در ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران به نشانی:تهران، خیابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، طبقه همکف، دفتر ذیحسابی باز و قرائت خواهد شد.