۳۱۹۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – خرید الکترو پمپ شناور

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران وبه استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای کالای مورد نیاز خود به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۲۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران وبه استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای کالای مورد نیاز خود به شماره مناقصه (۲۰۹۹۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۲۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه  ذیل خریداری نماید.

موضوع مناقصه: خرید الکترو پمپ شناور.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۳۷۳٫۵۰۰٫۰۰۰ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجرای کار:۱ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: کلیه شرکت کنندگان باید تولید کننده و نمایندگی مجاز کالای موضوع مناقصه باشند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۶/۱۲/۹۹ تا مورخ ۱۲/۱۲/۹۹ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. مناقصه گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی (www.setadiran.ir)دریافت نمایند.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۴/۱۲/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل و رسید دریافت گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات طرح آبرسانی به روستاها و مجتمع‌های روستایی استان تهران و به صورت اوراق نقدی، اسناد خزانه و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تأمین می‌گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات: پاکات درساعت۱۰:۳۰مورخ ۲۴/۱۲/۹۹ در ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران به نشانی:خیابان دکتر فاطمی، نبش حجاب، طبقه همکف، کمیسیون مناقصات باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.