۳۱۹۹ مناقصه – شركت معدني و صنعتي گل‌گهر – طراحی و احداث یک باب مخزن ۲۰۰۰۰ مترمکعبی به صورت EPC

آگهي مناقصه عمومي شماره ۵۹/۹۹/ع   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه “طراحی و احداث یک باب مخزن ۲۰۰۰۰ مترمکعبی به صورت EPC“مجتمع خود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد. لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IRمراجعه و اسناد مذکور […]

آگهي مناقصه عمومي شماره ۵۹/۹۹/ع

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه “طراحی و احداث یک باب مخزن ۲۰۰۰۰ مترمکعبی به صورت EPCمجتمع خود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IRمراجعه و اسناد مذکور را به همراه فرم پرسشنامه ارزيابي تأمين كنندگان از بخش مناقصه و مزایده دانلود نمايند.مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰روزچهارشنبه مــورخ۱۸/۰۱/۱۴۰۰در محــل دفتركميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي‌باشد.ضمناً بازديد از محل اجراي موضوع مناقصه روزسه‌شنبه مورخ۱۹/۱۲/۹۹مقرر شده است. شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات بدون نیاز به ذکر دلیل و بدون جبران خسارت مختار مي‌باشد.

 

 

مدیریت قراردادها و معاملات

شركت معدني وصنعتي گل گهر