۳۲۰۹ – مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش سه دانگ از ششدانگ ملک شرکت ورشکسته سامان گسترش آریا

شماره : ۱۵۴۰/۱۹۹۸۲/۹۰۰۰ تاریخ:۲۶/۱۲/۱۳۹۹ پیوست: ندارد معاونت قضائی قوه قضائیه اداره کل تصفیه امور ورشکستگی       آگهی تجدید مزایده اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی ازسوی شرکت ورشکسته سامان گسترش آریا درنظر دارد نسبت به فروش سه دانگ از ششدانگ ملک به پلاک ثبتي ۱۰۷۶ فرعی از ۴ اصلی واقع در […]

شماره : ۱۵۴۰/۱۹۹۸۲/۹۰۰۰

تاریخ:۲۶/۱۲/۱۳۹۹

پیوست: ندارد

معاونت قضائی قوه قضائیه

اداره کل تصفیه امور ورشکستگی

 

 

 

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی ازسوی شرکت ورشکسته سامان گسترش آریا درنظر دارد نسبت به فروش سه دانگ از ششدانگ ملک به پلاک ثبتي ۱۰۷۶ فرعی از ۴ اصلی واقع در بخش ۷ ثبت آق قلا گلستان را از طریق مزایده کتبی وبا شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۱۹/۲/۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰ به فروش برساند:

الف:مشخصات ملک

سه دانگ از ششدانگ ملک به پلاک ثبتي ۱۰۷۶ فرعی از ۴ اصلی واقع در بخش ۷ ثبت آق قلا گلستان بخش هفت بندر گز به مساحت ۴۰ هکتار و با کاربری  مزروعی وبا وضع موجود که ارزش آن توسط کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۲٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برآورد گردیده است.

ب:شرایط شرکت در مزایده

۱-فروش نقدی است و هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به جز دیون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده خریدار است.

۲- کلیه هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده خریدار می باشد و همچنین مراجعه به ادارات ذیربط جهت اخذ مفاصا حساب‌های لازم احتمالی جهت تسریع در انتقال به عهده خریدار است

۳- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵%قیمت پایه مزایده را به عنوان سپرده نقدی شرکت در مزایده به حساب  شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل وجه فوق چک بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و قبض سپرده یاچک بانکی را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۴- پیشنهادها باید در پاکت لاک و مهرشده با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته سامان گسترش آریا با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه  مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران تسلیم شود.

۵- اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم،مشروط، فاقد سپرده و بر خلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶- پیشنهادها در ساعت ۱۰:۰۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مزایده بلا مانع است و عند الاقتضاء در همان جلسه مزایده حضوری نیز بعمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.

۷- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله را در وجه اداره تصفیه تهران پرداخت نماید.

۸- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده جهت شرکت در جلسه مزایده به نفع ورشکسته و هیأت بستانکاران ضبط خواهد شد.

۹- بدیهی است چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارت وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد.

۱۰- متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره تصفیه مراجعه نمایند.

بهرام انواری اغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران