۳۲۱۴ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران- جابجایی نیروگاه خورشیدی

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی   اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد جابجایی نیروگاه خورشیدی احداث شده در محدوده ساختمان‌های متعلق به خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه: جابجایی نیروگاه خورشیدی احداث شده در محدوده ساختمان‌های متعلق به اتاق بازرگانی، […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد جابجایی نیروگاه خورشیدی احداث شده در محدوده ساختمان‌های متعلق به خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه: جابجایی نیروگاه خورشیدی احداث شده در محدوده ساختمان‌های متعلق به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

محل اجرای عملیات: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

مدت قرارداد: ۴۵ روز

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت یک هفته

محل دریافت اسناد: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبقه ششم، معاونت پشتیبانی دبیرخانه کمیسیون معاملات

شماره تماس جهت هماهنگی به منظور دریافت اسناد مناقصه:  ۸۵۷۳۲۶۳۵ آقای بابک روزرُخ

ابهام و پاسخگویی به سؤالات: در صورت وجود ابهام در مناقصه، شرکتکنندگان ميتوانند با جناب آقای مهندس رسولی با شماره­ ۸۵۷۳۲۸۰۷ تماس حاصل نمايند.

مهلت بازگشت پیشنهادات: از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز

تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل زیر قابل ارایه می­باشد:

۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران.

۲- واریز نقدی وجوه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز ۹۹۰۰۰۸۰۱۶۱۱۴۳) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (به شماره شبا IR460120000000001515115115)