۳۲۱۶ مناقصه – شرکت سیمان بهبهان – واگذاری کلیه خدمات و عملیات بندری محموله‌های کلینکر و سیمان فله و جامبو صادراتی خود به پیمانکار

مناقصه شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد کلیه خدمات و عملیات بندری محموله‌های کلینکر و سیمان فله و جامبو صادراتی خود را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد فروش جهت اطلاع از میزان کار و محل آن و جهت دریافت برگ شرایط مناقصه از طریق […]

مناقصه

شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد کلیه خدمات و عملیات بندری محموله‌های کلینکر و سیمان فله و جامبو صادراتی خود را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد فروش جهت اطلاع از میزان کار و محل آن و جهت دریافت برگ شرایط مناقصه از طریق سایت سیمان بهبهان به آدرسwww.behcco.ir مراجعه نمایند.

مهلت تحویل اسناد تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ به نشانی: بهبهان، کیلومتر ۱۰ جاده سیمان، کدپستی: ۶۳۶۷۱۵۶۷۴۵ می‌باشد. متقاضیان می‌بایست ابتدا پاکت خود را در دبیرخانه اداری ثبت نموده و به واحد حراست شرکت سیمان بهبهان تحویل نمایند.

لازم به ذکر است رد یا قبول پیشنهادها از اختیارات این شرکت بوده و کلیه کسورات قانونی و هزینه چاپ آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد..

تلفن تماس: ۴-۵۲۷۲۳۰۳۱-۰۶۱ داخلی ۲۸۰ و ۳۱۰