۳۲۱۶ مناقصه – شرکت سیمان بهبهان – انجام کلیه امور مربوط به آسیاب سنگ و سالن خاک و قسمتی از آسیاب مواد خام و…

مناقصه شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد امور مشروحه ذیل را به صورت جداگانه از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط(دارای تأیید صلاحیت ایمنی و پیمانکاری از اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی) واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد بازرگانی جهت بررسی محل و میزان کار و دریافت فرم شرایط مناقصه از طریق […]

مناقصه

شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد امور مشروحه ذیل را به صورت جداگانه از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط(دارای تأیید صلاحیت ایمنی و پیمانکاری از اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی) واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد بازرگانی جهت بررسی محل و میزان کار و دریافت فرم شرایط مناقصه از طریق سایت سیمان بهبهان به آدرس www.behcco.ir مراجعه نمایند مهلت تحویل اسناد تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ به نشانی: بهبهان، کیلومتر ۱۰ جاده سیمان، کدپستی: ۶۳۶۷۱۵۶۷۴۵ می‌باشد. متقاضیان می‌بایست ابتدا پاکات خود را در دبیرخانه اداری ثبت نموده و به واحد حراست شرکت سیمان بهبهان تحویل نمایند.

لازم به ذکر است رد یا قبول پیشنهادات از اختیارات این شرکت بوده و کلیه کسورات قانونی و هزینه چاپ آگهی با برنده مناقصه می‌باشد.

تلفن تماس: ۴-۵۲۷۲۳۰۳۱-۰۶۱ داخلی ۲۸۰

۱)انجام کلیه امور مربوط به آسیاب سنگ و سالن خاک و قسمتی از آسیاب مواد خام.

۲)عملیات بارگیری سیمان کیسه و فله.

۳)عملیات نگهداری و بهره‌برداری آسیاب سیمان.

۴)انجام کلیه فعالیت‌های مورد نیاز واحد ابزار دقیق

۵)تأمین نیروی انسانی، جهت کارهای موردی

۶)برون سپاری خدمات درمانگاه

۷)برون سپاری تعمیر و نگهداری کولرهای پنجره‌ای و اسپليت.

۸)پیمانکاری معدن