۳۲۱۹ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران – فروش دو قطعه زمین شرکت ورشکسته چانچو

آگهی تجدید مزایده اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از شرکت ورشکسته چانچو در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان ششدانگ پلاک ثبتی ۱۴۵ فرعی از یک اصلی واقع در منطقه آزاد بندر انزلی شامل دو قطعه زمین حدودا به متراژهای ۵۹۲۳ متر مربع دارای سند مالکیت رسمی  و […]

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از شرکت ورشکسته چانچو در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان ششدانگ پلاک ثبتی ۱۴۵ فرعی از یک اصلی واقع در منطقه آزاد بندر انزلی شامل دو قطعه زمین حدودا به متراژهای ۵۹۲۳ متر مربع دارای سند مالکیت رسمی  و ۳۳۲۷ متر مربع  فاقد سند (مبایعه نامه) به نشانی: بندر انزلی، حسن رود، کیلومتر ۵ جاده زیبا کنار، روبروی مجتمع تجاری کاسپین، پلاک دهیاری ۱۴۴ را با وضع موجود از طریق مزایده و با شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰ صبح  در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰، طبقه ۴به فروش برساند.

الف: مشخصات ملک 

ملک مورد نظر به متراژ ۹۲۵۰مترمربع واقع در منطقه آزاد انزلی و اعیانی کارخانه به شرح: ۱- سالن تولید به متراژ حدود ۹۴۲ متر مربع ۲-ساختمان اداری به متراژ حدود ۵۸۴ متر مربع ۳- سالن پرورش آبزیان به متراژ حدود ۶۳۰ مترمربع ۴-انبار به مساحت حدود ۳۰۶ متر مربع ۵-ساختمان سرایداری به مساحت حدود ۴۳ متر مربع می‌باشد که ارزش کل ملک برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۲۳۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱ فروش نقدي است و هزینه‌های مربوط به مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته مذکور بامشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه، مزایده حضوری  به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند وکالت در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود)

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد. ۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات صدوروکالت اعم از شهرداری‌ها، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

بهرام انواری اوغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی