۳۲۲۰ مناقصه – شركت معدني و صنعتي گل‌گهر – طراحی، تأمین و اجراي خط رينگ لوله آب زهكشي

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۶۰/۹۹/ع   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه “ طراحی، تأمین و اجراي خط رينگ لوله آب زهكشي و ملزومات مربوطه در معدن شماره ۱ ” خود را به صورت EPC و از طريق برگزاري مناقصه‌عمومي به پيمانكار واجد شرايط و دارای گواهينامه صلاحيت […]

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۶۰/۹۹/ع

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه طراحی، تأمین و اجراي خط رينگ لوله آب زهكشي و ملزومات مربوطه در معدن شماره ۱ خود را به صورت EPC و از طريق برگزاري مناقصه‌عمومي به پيمانكار واجد شرايط و دارای گواهينامه صلاحيت پيمانكاري با رتبه حداقل ۵ در رشته خطوط انتقال آب و شبکه‌های آب و فاضلاب واگذار نمايد.

لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IR مراجعه و اسناد مذکور را به همراه فرم پرسشنامه ارزيابي تأمين كنندگان از بخش مناقصه و مزایده دانلود نمايند. مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مــورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در محــل دفتركميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي باشد.

ضمناً بازديد از محل اجراي موضوع مناقصه روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ مقرر شده است. شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات بدون نیاز به ذکر دلیل و بدون جبران خسارت مختار مي‌باشد.

                                                                             

                                                                کمیسیون معاملات شركت معدني و صنعتي گل گهر