۳۲۳۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران – فروش و پیش فروش انشعاب آب و فاضلاب، تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب و ….

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره د۶/۱۴۰۰/م۲ شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره د۶/۱۴۰۰/م۲

شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- موضوع مناقصه: فروش و پیش فروش انشعاب آب و فاضلاب، تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، صدور و توزیع اطلاعیه و قطع ووصل انشعابات مشترکین بدهکار اعم از آب بهاء و تعهدات(حقوق انشعاب) آب و فاضلاب(که حداقل دو ماه از سر رسید آن‌ها گذشته باشد)، شناسایی و تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز، شناسایی مصارف غیرمجاز و خسارات وارده و جرایم مربوطه، پاسخگویی میز خدمت وکارتابل ۱۲۲ در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۲- دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران

۳-برآورد اولیه ومدت اجرای کار: ۵۳٫۹۹۹٫۴۰۹٫۷۹۶ ریال، ۱۲ ماه

۴-محل تأمین اعتبار: درآمدهای غیر عمرانی

۵-شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه: داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار اجرایی و انجام حداقل ۳ مورد انجام کارهای مرتبط با موضوع مناقصه(حوزه مشترکین)، ارایه حداقل ۳ رضایتنامه کتبی از کارفرمایان و یا دستگاه نظارت جهت کار معرفی شده، گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادر شده توسط وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی

۶-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ درج آگهی با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۰ مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ریال به انضمام ۹% مالیات برارزش افزوده به مبلغ ۷۲٫۰۰۰ ریال جمعاً به مبلغ ۸۷۲٫۰۰۰ ریال به حساب ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی واریز و اسناد را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) دریافت نمایند.

۷-مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: به میزان ۱٫۵۲۹٫۹۹۴٫۰۹۸ ریال می‌باشد که شرکت کنندگان در مناقصه می‌توانند به صورت فیش واریزی نقدی به حساب جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی يا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران ویا ارایه گواهی صادره از امور مالی شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران مبنی بر کسر از مطالبات قطعی شده تهیه و در بخش تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند.

(به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد).

۸ – مهلت و محل تحویل پیشنهاد: شرکت کنندگان می بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) بارگذاری نمایند. پاکت الف(سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه شرکت واقع در تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان شمالی) گردد.

۹-زمان و محل برگزاري جلسه گشایش پاکت‌ ارزیابی کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ در محل دفتر دبیر کمیته ارزیابی شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.(تاریخ و زمان گشایش سایر پاکات متعاقباً به مناقصه‌گران واجد شرایط اعلام خواهد شد که حضور یک نفر نماینده با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد)

۱۰-زمان اعتبار پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران: از تاریخ تحویل پیشنهاد به مدت ۳ ماه می‌باشد.

۱۱به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۲-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

۱۳- هزینه درج آگهی دو نوبت به عهده مناقصه‌گزار است وکمیسیون در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است ومبلغ پرداختی بابت خرید اسناد قابل استرداد نمی‌باشد.

نشانی سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

نشانی سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران: http://t2ww.tpww.ir

نشانی سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:http://www.nww.ir

نشانی سایت ستاد ایران: www.setadiran.ir

اطلاعات تماس دفتر ثبت‌نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت نام/پروفایل تأمین کننده/مناقصه‌گر موجود است مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱