۳۲۴۰ مناقصه – سازمان بنادر و دريانوردی – سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی

                                                            سازمان بنادرو دريانوردی آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای- فشرده همراه با ارزيابي كيفي “سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ساختمان های سازمان بنادر و دریانوردی”  به شماره ۱۱۹۶/CE/1400   بدينوسيله به اطلاع مي­رساند سازمان بنادر و دريانوردي در راستاي ايفاي وظايف باستناد بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات در نظر […]

                                                            سازمان بنادرو دريانوردی

آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای- فشرده همراه با ارزيابي كيفي

سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ساختمان های سازمان بنادر و دریانوردی”  به شماره ۱۱۹۶/CE/1400

 

بدينوسيله به اطلاع مي­رساند سازمان بنادر و دريانوردي در راستاي ايفاي وظايف باستناد بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد یک فقره مناقصه یک مرحله ای -فشرده همراه با ارزیابی کیفی با موضوع”سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ساختمان های سازمان بنادر و دریانوردی به شماره ثبت سامانه ۲۰۰۰۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۰۴ ” را از ميان شركت هاي متقاضی و واجد شرایط توانمند و متخصص و مرتبط با موضوع فراخوان برگزار نمايد. لذا این سازمان از كليه شركت­هاي مرتبط با موضوع فراخوان دعوت می نماید با مراجعه به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني اينترنتي www.setadiran.ir، جهت دريافت فايل اسناد و مدارك و فرم هاي مربوطه بمنظور شركت در فرآيند مذكور اقدام نمایند و در مهلت مقرر شده ذيل، كليه اسناد تكميل شده را در سامانه “ستاد” بارگذاري و رسيد دريافت نمایند.

نكات مهم :

۱٫        از آنجاييكه کلیه فرآيند مناقصه در سامانهستاد انجام می گردد، لازم است دريافت و ارسال اسناد صرفاً از طريق سامانه مذكور صورت گيرد، در غير اين صورت امكان شركت در ادامه فرآيند براي شركت هاي متقاضي وجود نخواهد داشت. چنانچه شركت هاي متقاضي پيش از اين در سامانه مذكور ثبت نام نكرده اند، باید مراحل ثبت نام و دريافت گواهي امضا الكترونيك(توكن) را انجام دهند. جهت ثبت نام و دريافت گواهي امضا الكترونيك (توكن) با شماره هاي درج شده در قسمت پشتيباني سامانه مذكور تماس حاصل نماييد.

۲٫       کلیه اسناد مربوط به ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه همزمان به صورت یکجا و در قالب فایل ( فایل ارزیابی کیفی و فایل پیشنهاد مناقصه) تحویل شرکت­های متقاضی می­گردد. لذا متقاضیان می­بایست به صورت همزمان اسناد ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه شامل ۴ پاکت (ارزیابی کیفی، الف، ب و ج) را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.

۳٫       با توجه به شيوع ويروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های  بهداشتي، جلسه پرسش و پاسخ از طریق بستر اینترنت و سامانه  Skyroom ” به آدرس ذيل برگزار خواهد شد و شرکت هاي متقاضي می بایست جهت ورود به سامانه از گزينه ميهمان       ( بدون نياز به نام کاربري و کلمه عبور) در زمان مشخص شده در جدول ذيل اقدام نمايند.

https://www.skyroom.online/ch/pmo/mohandesi-tajhizat

لازم به ذکر است پس از ورود به سامانه بصورت ميهمان، نام شرکت به همراه نام نماينده تام الاختیار (که قبلاً در نامه روي سربرگ اصل شرکت به اين اداره کل ارسال گردیده است را وارد نماييد.

رديف

موضوع فراخوان ارزيابي كيفي

تاریخ  انتشار

آگهی فراخوان

مهلت دريافت

مهلت بارگذاري

جلسه پرسش و پاسخ

۱

سرویس، تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ساختمان های سازمان بنادر و دریانوردی

ساعت۰۸:۰۰ صبح

روز دوشنبه

مورخ

۲۰/۰۲/۱۴۰۰

ساعت ۱۶:۰۰

روز شنبه

مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۰

ساعت ۱۶:۰۰

روز دوشنبه

 مورخ

 ۱۷/۰۳/۱۴۰۰

ساعت ۱۰:۰۰

روز یکشنبه

مورخ

 ۰۲/۰۳/۱۴۰۰

نشانی و مشخصات آگهي دهنده : تهران –  میدان ونک – ابتدای بزرگراه حقانی –  بعد از چهارراه جهان كودك – خیابان دكتر شهيدي – پلاك ۱ – ساختمان سازمان بنادر و دريانوردی

دورنگار :   ۸۸۶۵۱۱۹۱-۲۱ (۹۸+)     تلفن:    ۸۴۹۳۲۳۵۱-۲۱ (۹۸+) رایانامه :    Technical@pmo.ir