۳۲۴۵ مزایده – شرکت پالایش نفت بندرعباس – فروش لجن‌های نفتی موجود در مخزن ۲۰۰۰۳

آگهی فراخوان مزایده مجدد عمومی مزایده شماره ۰۳۸/۹۹ شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد لجن‌های نفتی موجود در مخزن ۲۰۰۰۳خود را طبق جدول مندرج در اسناد مزایده و قیمت پایه اعلامی، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. ۱- متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از روز شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰، […]

آگهی فراخوان مزایده مجدد عمومی

مزایده شماره ۰۳۸/۹۹

شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد لجن‌های نفتی موجود در مخزن ۲۰۰۰۳خود را طبق جدول مندرج در اسناد مزایده و قیمت پایه اعلامی، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

۱- متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از روز شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰، از ساعت ۰۹:۰۰  صبح الی ۱۱:۳۰ جهت بازدید و دریافت اسناد مزایده، به آدرس: بندرعباس، کیلومتر ۲۵ جاده غرب شهرستان بندر عباس، پالایشگاه نفت بندرعباس، ساختمان مرکزی، امور پیمان‌ها، اتاق ۱۳۴ مراجعه نمایند.

۲- تاریخ و محل تحویل پاکات پیشنهاد مالی: روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۰، حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ و محل تحویل، ساختمان مرکزی، کمیسیون معاملات، اتاق ۲۰۳ می باشد.

۳- تاریخ و محل گشایش پاکات پیشنهاد مالی: روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۰، در محل  ساختمان مرکزی پالایشگاه، کمیسیون معاملات، اتاق شماره ۲۰۳ می باشد. جلسه گشایش پاکات مالی بدون حضور پیمانکاران برگزار می‌گردد.

۴- لازم به ذکر است شرکت‌هایی امکان حضور در این مزایده را خواهند داشت که در سامانه محیط زیست کشور به نشانی: https:/iranemp.ir تشکیل پرونده داده باشند و در این سامانه به عنوان شرکت دارای مجوز حمل و نقل و مدیریت پسماند مربوطه تعریف و تأیید شده باشند.

۵ میزان سپرده شرکت درمزایده فوق ۱۰% (ده درصد) کل مبلغ پیشنهادی می باشد.

۶- شرح و مقدار تقریبی لجن های مورد مزایده به همراه قیمت پایه در جداول مندرج در اسناد مزایده ذکر گردیده است (لازم به ذکر است مبنای محاسبه فروش، وزن لجن‌ها براساس باسکول کالیبره پالایشگاه بندر عباس و بار نامه‌های تنظیمی نماینده فروشنده می باشد.)

۷- فروش کلیه لجن های تحت مزایده به صورت یکجا و کامل مدنظر بوده و بایستی توسط خریدار بدون قید و شرط صورت پذیرد.

۸- خریدار علاوه بر پرداخت قیمت خرید، ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده آن به فروشنده می باشد.

۹- این شرکت در رد یا قبول هر یک و تمامی پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود.

۱۰- سایر شرایط در اسناد مزایده به طور کامل درج گردیده است.

سایت  اینترنتی ما: WWW.BAORCO.IR

                                           روابط عمومی و بین الملل