۳۲۴۶ مناقصه – قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)-مؤسسه پترو صنعت – تکمیل بانک اطلاعاتی خود جهت واگذاری عملیات پایپینگ (GRE)خطوط لوله پروژهDMC

آگهی شناسایی پیمانکار   بدینوسیله به اطلاع می‌رساند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)/ مؤسسه پترو صنعت در نظر دارد برای تکمیل بانک اطلاعاتی خود جهت واگذاری عملیات پایپینگ (GRE)خطوط لوله پروژهDMC–فاز ۲ و ۳ عسلویه را به پیمانکار واجد شرایط, اقدام نماید. لذا به موجب این آگهی از کلیه اشخاص حقوقی که دارای تمایل، توانمندی و […]

آگهی شناسایی پیمانکار

 

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)/ مؤسسه پترو صنعت در نظر دارد برای تکمیل بانک اطلاعاتی خود جهت واگذاری عملیات پایپینگ (GRE)خطوط لوله پروژهDMCفاز ۲ و ۳ عسلویه را به پیمانکار واجد شرایط, اقدام نماید.

لذا به موجب این آگهی از کلیه اشخاص حقوقی که دارای تمایل، توانمندی و سابقه فنی و مالی مناسب جهت اجرای خدمات مذکور می باشند دعوت به عمل می‌آید اسناد و مدارک ذیل را جهت بررسی و ارزیابی فنی ارسال نمایند.

۱-اسناد ثبت تأسیس , آخرین آگهی تغییرات  در خصوص سرمایه ثبت شده شرکت و صاحبان امضاء مجاز

۲-گواهی صلاحیت پیمانکاری(گواهینامه‌های صلاحیت پیمانکاری با حداقل پایه ۵ رشته نفت و گاز / تأسیسات/ ابنیه)یا هر نوع گواهی و مجوز دال بر اجازه شرکت جهت انجام خدمات مورد نظر

۳-لیست پروژه‌های اجرا شده مشابه قبلی یا در دست اجراء در ده سال گذشته مشتمل بر عنوان پروژه، نام کارفرما، خلاصه اقدامات انجام گرفته توسط شرکت و شماره تماس کارفرمایان مربوطه

۴-مشخصات و تخصص مدیران کنونی و افراد شاخص با ذکر مدارک تحصیلی و سابقه کار

۵-رضایتنامه‌های دریافتی از کارفرمایان در ده سال گذشته

۶-گواهی بانکی اعتبار مالی یا هرگونه مدرکی دال بر توانایی مالی شرکت

۷-فهرست امکانات و تجهیزات شرکت به انضمام اسناد و مدارک آن

۸-سایر اسناد و مدارکی که به تشخیص شرکت و با توجه به نوع خدمات مذکور مفید بوده و در فرآیند شناسایی و ارزیابی اولیه پیمانکار مؤثر باشد.

*متقاضیان محترم میبایست اطلاعات فوق را در قالب یک لوح فشرده به آدرس:تهران، میدان تجریش، خیابان مقدسی(مژده)، پلاک ۳۷، طبقه سوم، دفتر امور پیمان‌ها و مناقصات پترو صنعت ارسال نمایند.

*جهت اخذ اطلاعات بیشتر و یا أخذ تأییدیه وصول اسناد،  شرکت‌های محترم می‌توانند در ساعات ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره ۰۹۱۲۶۳۴۲۸۶۶ -۰۹۱۲۴۱۱۸۶۰۶تماس حاصل فرمایند.

*مهلت ارسال اسناد و مدارک درخواستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۰می باشد.

*بدیهی است ارسال اسناد مذکور توسط شرکتهای محترم هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد ننموده و پس از ارزیابی کیفی شرکت کنندگان، اسناد مناقصه در اختیار شرکت‌های واجد شرایط قرار خواهد گرفت.