۳۲۵۱ مناقصه – شرکت ارتباطات سيار ايران – خرید ۱۱۰ نگله دکل ۶۰ متری خودایستای سه پایه

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۵/۱۴۰۰ س با موضوع خرید ۱۱۰ نگله دکل ۶۰ متری خودایستای سه پایه   شرکت ارتباطات سيار ايران با توجه به فوریت نیاز و شرایط تحویل در حداقل زمان ممکن مطابق مفاد آیین نامه معاملات شرکت، در نظر دارد ۱۱۰ نگله دکل ۶۰ متری خودایستای سه پایه مورد نیاز […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۵/۱۴۰۰ س با موضوع خرید ۱۱۰ نگله دکل ۶۰ متری خودایستای سه پایه

 

شرکت ارتباطات سيار ايران با توجه به فوریت نیاز و شرایط تحویل در حداقل زمان ممکن مطابق مفاد آیین نامه معاملات شرکت، در نظر دارد ۱۱۰ نگله دکل ۶۰ متری خودایستای سه پایه مورد نیاز خود را به صورت مناقصه عام دو مرحله­ای و ۱۰۰% ريالي از تولیدکنندگان داخلی واجد شرایط که دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه ارایه و تولید تجهیزات موضوع مناقصه و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست می‌باشند، خريداري نمايد.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۱/۰۳/۱۴۰۰ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲، شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است)، به آدرس‌های a.shariati@mci.ir  (۸۱۷۱۲۳۹۳)، s.beheshti@mci.ir  (۸۱۷۲۲۳۸۲)، z.baghsheykhi@mci.ir  (۸۸۶۴۱۰۰۹) ایمیل نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک ارسال شده، ارسال خواهد شد.

خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۵٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۸۴۰ آقای مهندس احمدی زاده و یا ایمیل  k.ahmadizadeh@mci.ir تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin  مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.