۳۲۵۲ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات شبکه یدکی فورس ماژور

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۸/۱۴۰۰ س با موضوع خرید تجهیزات شبکه یدکی فورس ماژور     شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات شبکه یدکی فورس ماژور را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۸/۱۴۰۰ س با موضوع خرید تجهیزات شبکه یدکی فورس ماژور

 

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات شبکه یدکی فورس ماژور را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ (به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفینامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به‌همراه شماره مستقیم در معرفینامه دارای سربرگ و با مهر و امضا و معتبر الزامی است) به آدرس‌های a.shariati@mci.ir (۸۱۷۱۲۳۹۳)، s.beheshti@mci.ir (۸۱۷۱۲۳۸۲)،z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که در مدارک واصل شده ارسال خواهد شد.

خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ۲۳/۰۳/۱۴۰۰به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه مستقر در لابی تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰رأس ساعت ۱۶:۰۰بعد از ظهر در طبقه ۳، واحد ۳، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (بدلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (شصت و چهار میلیارد ریال) می باشد که لازم است به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۲۱۰۵۴۵ و درباره موارد بازرگانی به آدرس ایمیل te.taheri@mci.irو یا با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۵۱ و ۸۱۷۱۲۵۵۶ تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سامانه تأمین کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نمايند .
سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است
.

 

 

اداره کل خرید

شرکت ارتباطات سیار ایران