۳۲۵۳ مزایده – اداره تصفيه امور ورشكستگی – شرکت منحله نما سازان نصر فروش سه واحد آپارتمان

آگهی مزایده اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي از شرکت منحله نما سازان نصر در نظر دارد نسبت به فروش سه واحد آپارتمان دارای پلاک‌های ثبتی ۸۹۳۴۲ و ۸۹۷۵۰ و ۸۹۷۵۱ فرعی از ۶۹۳۳ اصلی واقع در بخش ۲تهران با کاربری اداری و دارای عرصه کل به متراژ ۳۰۰ مترمربع به نشانی: تهران، خیابان […]

آگهی مزایده

اداره تصفيه امور ورشكستگي تهران به قائم مقامي از شرکت منحله نما سازان نصر در نظر دارد نسبت به فروش سه واحد آپارتمان دارای پلاک‌های ثبتی ۸۹۳۴۲ و ۸۹۷۵۰ و ۸۹۷۵۱ فرعی از ۶۹۳۳ اصلی واقع در بخش ۲تهران با کاربری اداری و دارای عرصه کل به متراژ ۳۰۰ مترمربع به نشانی: تهران، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، خیابان هویزه غربی، پلاک ۱۵۱از طریق مزایده و با شرایط ذیل در ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۰۷/۰۴/۱۴۰۰  در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی:  تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم،پلاک ۱۰اقدام نماید.

الف: مشخصات ملک و محل آن:

۱-ششدانگ سه واحد آپارتمان اداری به مساحت‌های۱۶۴٫۳۹ و ۱۵۲٫۶۵ و ۱۵۲٫۶۵ مترمربع در سه طبقه به صورت تک واحدی دارای کلیه انشعابات با قدمت ۴۴ سال ساخت دارای انباری و حیاط جنوبی و زیرزمین که انباری‌های ساختمان در آن می‌باشد و با پوشش کف لمینت و رنگ آمیزی شده و دیوارها دارای دیوار کوب طرح جنوبی و سقف کاذب باکلیه امکانات به شرح نظریه کارشناس رسمی دادگستری مضبوط در پرونده موجوددر شعبه.

ب: شرایط شرکت در مزایده

 ۱ فروش نقدي است و مبلغ پایه مزایده هرسه واحد اداری طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری مبلغ ۲۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که برآورد واحد طبقه اول به متراژ ۱۶۴٫۳۹ به مبلغ ۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و واحد طبقه دوم به متراژ ۱۵۲٫۶۵ به مبلغ ۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و واحد طبقه سوم به متراژ ۱۵۲٫۶۵ مترمربع به مبلغ ۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که هزینه‌های مربوطه به مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده به مبلغ ۱۱٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل(یک میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون تومان)را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ وضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت منحله نماسازان نصر بامشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاددهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۰به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم،پلاک ۱۰ تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی خواهد بود)

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد.

۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری ها، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی البدل مأمور به خدمت در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران