۳۲۵۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – تهیه، تأمین و ساخت پکیج تصفیه آب به روش غشا سرامیکی با ظرفیت ۸ لیتر در ثانیه

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای(با ارزیابی ساده)(نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات […]

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای(با ارزیابی ساده)(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۵) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: تهیه، تأمین و ساخت پکیج تصفیه آب به روش غشا سرامیکی با ظرفیت ۸ لیتر در ثانیه در روستای نیکنامده بخش لواسانات

محل اجراء: استان تهران-لواسان

مدت اجرای کار: ۴۵ روز طراحی، ساخت، نصب، تست، راه اندازی و۱۲ ماه بهره برداری آزمایشی

مبلغ برآورد اولیه: ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد:متقاضيان مي توانند از آگهی نوبت اول مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰ نسبت به دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت اقدام نمایند. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت دریافت نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح همان روز فیزیک پاکت (الف) به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷تحویل گردد.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی و به صورت نقدی و اسناد خزانه اسناد با سر رسید ۲ ساله با محاسبه و پرداخت همزمان حفظ قدرت خرید با نرخ سالیانه ۱۵ درصد و سایر ابزارهای مالی دولتی تأمین می‌گردد.

زمان ومحل گشایش پاکات:پاکات درساعت ۱۰:۳۰ صبح مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰در کمیسیون مناقصات واقع در خیابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ساختمان شیشه‌ای، طبقه همکف، ذیحسابی باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.