۳۲۶۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب به‌منظور سرویس‌دهی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۷) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده

(نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۴۷) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب به‌منظور سرویس‌دهی به این شرکت در سطح استان تهران و حسب مورد سایر استان‌ها به وسیله ۲۶ بیست و شش دستگاه خودرو از نوع سمند، پژو (پارس و ۴۰۵) یا تندر نود

مبلغ برآورد اولیه: ۱۵٫۹۳۸٫۴۰۰٫۰۰۰ ریال (پانزده میلیارد و نهصد و سی و هشت میلیون و چهارصد هزار ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۶۰۸٫۱۵۲٫۰۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مدت اجرای کار: ۱۲ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: شرکت‌کنندگان در مناقصه مکلف‌اند هنگام شرکت در مناقصه مجوز قانونی شرکت‌های حمل و نقل و یا پروانه کار مؤسسات کرایه خودرو، گواهی صلاحیت ایمنی و سابقه کار مشابه (طبق شرایط قیدشده در اسناد پیوست) را داشته باشند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ تا مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریزشده، غیرقابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا زمان اعلامی فوق فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: پاکات در ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصات آبفای شرق واقع در رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، دفتر قراردادها باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.