۳۲۶۳ مزایده – شهرداری خاش – تأسیسات شن و ماسه شهرداری

آگهی مزایده تأسیسات شن و ماسه شهرداری خاش شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۸۹ مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی شهر خاش تأسیسات شن و ماسه خود را با شرایط ذیل از طريق مزایده عمومی به فروش رساند. ۱-سپرده شرکت در مزایده ۵%  قیمت پایه می‌باشد که می‌بایستی به حساب شماره ۰۱۰۵۶۱۴۵۷۳۰۰۴شهرداری […]


آگهی مزایده تأسیسات شن و ماسه شهرداری خاش

شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۸۹ مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی شهر خاش تأسیسات شن و ماسه خود را با شرایط ذیل از طريق مزایده عمومی به فروش رساند.

۱-سپرده شرکت در مزایده ۵%  قیمت پایه می‌باشد که می‌بایستی به حساب شماره ۰۱۰۵۶۱۴۵۷۳۰۰۴شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی خاش واریز گردد.

۲-آخرین مهلت شرکت در مزایده ده/۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

۳-شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست قیمت پیشنهادی خود و اسناد و مدارک مربوطه را همراه با فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده حداکثر تا پایان مهلت تعیین شده در پاکات سربسته (الف،ب،ج) به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت دارند.

۴-کلیه پیشنهادات مخدوش و مشروط و فاقد فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده و همچنین پیشنهاداتی که پس از اتمام مهلت تعیین شده بر سند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵-شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۶-کلیه هزینه‌های آگهی، نقل و انتقال و کارشناسی برعهده خریدار می‌باشد.

۷-تاریخ گشایش پاکات یک روز پس از اتمام مهلت اعلام شده در دفتر کار شهرداری می‌باشد.

۸-متقاضیان شرکت در مزایده به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از ماشین آلات مورد مزایده می‌توانند همه روزه دروقت اداری تا ده/۱۰ روز بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به شهرداری مراجعه و یا با شماره ۳۳۷۱۹۶۳۰-۰۵۴ تماس حاصل نمایند.