۳۲۶۹ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش شش‌دانگ زمین واقع در خیابان دربند شرکت ورشکسته کلبه پارسیان

آگهی تجدید مزایده اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از سوی شرکت ورشکسته کلبه پارسیان در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان شش‌دانگ زمین واقع تهران، خیابان دربند، خیابان اسد الهی، میدان باغ شاطر، خیابان میری، پلاک ۶۳ را از طریق مزایده کتبی و با وضع موجود و با شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰ ساعت […]

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از سوی شرکت ورشکسته کلبه پارسیان در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان شش‌دانگ زمین واقع تهران، خیابان دربند، خیابان اسد الهی، میدان باغ شاطر، خیابان میری، پلاک ۶۳ را از طریق مزایده کتبی و با وضع موجود و با شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰ به فروش برساند:

الف: مشخصات ملک و محل آن

عرصه و اعیان یک قطعه زمین مشجر با بنای احداثی به پلاک ثبتی ۳ فرعی از ۴۶۴ اصلی بخش ۱۱ تهران به مساحت ۲۲۶۰ مترمربع که دارای اصلاحی بوده و پس از اعمال اصلاحی ۱۹۰۷ مترمربع خواهد بود. اعیانی موجود شامل اتاق نگهبانی و چند اتاق با کاربری انبار می‌‌باشد و به شرح کارشناسی موجود در پرونده که ارزش آن توسط کارشناس رسمی دادگستری جمعاً مبلغ ۹۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برآورد گردیده است.

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱-فروش نقدی است و هزینه‌های مربوط به مورد معامله (به‌جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به‌عنوان سپرده نقدی شرکت در مزایده به‌حساب شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل وجه فوق چک‌بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و قبض سپرده یا چک‌بانکی را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادها باید در پاکت لاک و مهرشده با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته مذکور با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاددهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز مزایده به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی فوق تسلیم شود.

۴- پیشنهادها در ساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به‌حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین‌شده از سوی اداره حاضر شود (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود)

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد وجه سپرده جهت شرکت در جلسه مزایده به نفع ورشکسته و هیأت بستانکاران ضبط خواهد شد.

۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری‌ها، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

 

 

بهرام انواری اغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران