۳۲۷۲ مزایده – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – فروش ۹۲۰ تن مولکولارسیو مستعمل SPX3000

تجدید مزایده عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مقدار ۹۲۰ تن مولکولارسیو مستعمل SPX3000 خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، از طریق مزایده به اشخاص واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید. ۱-    مهلت دریافت اسناد مزایده: ده روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی […]

تجدید مزایده عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد مقدار ۹۲۰ تن مولکولارسیو مستعمل SPX3000 خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، سایت ۴، از طریق مزایده به اشخاص واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-    مهلت دریافت اسناد مزایده: ده روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج در بند ۵

۲-  آخرین‌مهلت تسلیم پیشنهادها: ده روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مزایده به نشانی مندرج در بند ۵

۳- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد و پنجاه میلیون) ریال به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا سپرده نقدی در وجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می‌باشد.

۴-  درصورتی‌که به کالای فروخته‌شده هرگونه مالیات، حقوق گمرکی و عوارض دولتی و نظایر آن تعلق گیرد، برنده مزایده موظف است قبل از تحویل گرفتن کالا از انبار شرکت، موارد متعلقه را به ادارات ذی‌ربط پرداخته و گواهی آن را به شرکت ارائه نماید.

۵-  زمان گشایش پاکت‌های مزایده: زمان گشایش یک هفته بعد از آخرین‌مهلت ارائه پیشنهادها می‌باشد.

۶-  متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به نشانی سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی WWW.BSPC.IR مراجعه نمایند.

 

 

 روابط عمومی

 شرکت پتروشیمی بوعلی سینا