۳۲۷۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – اجرای عملیات لوله گذاری

آب، الفبای شروع حیات است. آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی ۴۰۰/۴ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی اجرای عملیات  لوله گذاری جهت توسعه، بازسازی و جا به جایی شبکه توزیع آب به همراه بازسازی انشعابات فرسوده به صورت […]

آب، الفبای شروع حیات است.

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی ۴۰۰/۴

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی اجرای عملیات  لوله گذاری جهت توسعه، بازسازی و جا به جایی شبکه توزیع آب به همراه بازسازی انشعابات فرسوده به صورت موردی و پراکنده در اقطار مختلف و مرمت مسیر و مقاطع حفاری شده به همراه تهیه و تأمین اجناس و مصالح مورد نیاز(به جز لوله‌های چدنی خطوط شبکه توزیع) در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران-ناحیه ۳، را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۰۴ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۱۰۵٫۷۵۱٫۲۹۱٫۲۳۰ ریال و به مدت ۱۸ ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۴- مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: پیشنهاد دهنده مکلف است مبلغ ۲٫۴۸۷٫۵۱۲٫۰۰۰ (دو میلیارد و چهارصد و هشتاد وهفت میلیون و پانصد و دوازده هزار) ریال را به صورت چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی يا  واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و یا مطالبات قطعی و تأیید و بلوکه شده نزد این شرکت به عنوان سپرده شرکت در مناقصه دریافت و تصویر آن را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل آن را تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت تسلیم نماید.

۵- مهلت ارایه پیشنهادها: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکات (الف،ب، ج) را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

۶-زمان گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی واقع در تهران، خيابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران خواهد بود.

۷-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.  نشانی‌ سایت های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)