۳۲۸۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – واگذاری کارهای مربوط به قرائت کنتور و توزیع برگ تشخیص

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آئین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۶۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آئین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۶۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: واگذاری کارهای مربوط به قرائت کنتور و توزیع برگ تشخیص در شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مبلغ برآورد اولیه: ۳۹٫۲۰۲٫۶۲۰٫۰۱۳ ریال (سی و نه میلیارد و دویست و دو میلیون و ششصد و بیست هزار و سیزده ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۱٫۳۰۶٫۰۷۸٫۶۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مدت اجرای کار: ۱۲ ماه

شرکت‌های واجد شرایط: شرکت‌هایی که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی، مجاز به شرکت می‌باشند وجهت تأیید صلاحیت پیمانکاران به‌منظور واگذاری موضوع پیمان کلیه شرکت‌کنندگان در فرآیند برگزاری مناقصه مطابق فرم‌های پیوست مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت عدم کسب حداقل امتیاز کیفی (۶۵) مطابق فرم‌های ارزیابی از گشایش پاکات بعدی جلوگیری به عمل می‌آید.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۲/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ همان روز یک نسخه از فیزیک پاکت (الف) به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: پیشنهادهای واصله در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۳/۰۴/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصه واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، خیابان پاسداران، جنب زمین فوتبال، ساختمان آبفای شرق باز و قرائت می‌شود.