۳۲۸۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی، محوطه‌سازی و احداث حفاظ سوله

آب، الفبای آبادانی است. آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۱۲ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی، محوطه‌سازی و احداث حفاظ سوله تصفیه‌خانه فاضلاب امام‌زاده داود در محدوده تحت پوشش شرکت آب […]

آب، الفبای آبادانی است.

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۱۲

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی، محوطه‌سازی و احداث حفاظ سوله تصفیه‌خانه فاضلاب امام‌زاده داود در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۱۲ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۱۷٫۴۶۸٫۳۵۲٫۵۳۸ ریال و به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی.

۴- مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: پیشنهاددهنده مکلف است مبلغ ۸۷۳٫۴۱۷٫۶۲۶(هشتصد و هفتاد و سه میلیون و چهارصد و هفده هزار و ششصد و بیست و شش) ریال به شرح مندرج در اسناد مناقصه دریافت و تصویر آن را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل آن را تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۰ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت تسلیم نماید.

۵- مهلت ارائه پیشنهادها: شرکت‌کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکات (الف، ب، ج) را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

۶-زمان گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ در محل تهران، خيابان فاطمی، نبش حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، طبقه همکف، دفتر ذیحسابی خواهد بود.

۷-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی‌ سایت‌های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)