۳۲۸۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – عملیات اجرایی نصب ۳۰۰۰ فقره انشعاب فاضلاب

بنویسیم آب، بخوانیم زندگی. آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۱۰ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع عملیات اجرایی نصب ۳۰۰۰ فقره انشعاب فاضلاب با لوله پلی پروپیلن فاضلابی(S16) در اقطار ۱۲۵ میلیمتر (۲۵۰۰ فقره) و ۱۶۰ […]

بنویسیم آب، بخوانیم زندگی.

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۱۰

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع عملیات اجرایی نصب ۳۰۰۰ فقره انشعاب فاضلاب با لوله پلی پروپیلن فاضلابی(S16) در اقطار ۱۲۵ میلیمتر (۲۵۰۰ فقره) و ۱۶۰ میلیمتر(۵۰۰فقره) به صورت تجمیعی و پراکنده در محدوده آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و همچنین اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب با لوله پلی‌اتیلن فاضلابی دو جداره کاروگیت به قطر اسمی ۲۵۰ میلیمتر (PE80 با سختی حلقوی KN/M2 31.5) به طول ۱۲۰۰ متر(به صورت اتصال و یا خطوط موازی) و احداث ۲۴ حلقه آدمر و (۶ حلقه آدمرو با مصالح آجری سفال درجه یک، ۱۵ حلقه بتنی مسلح درجا و ۳ حلقه بتنی پیش ساخته) و تأمین و تهیه لوله و اتصالات، متعلقات، کیت انشعاب فاضلاب و سایر مصالح مورد نیاز و پیگیری اخذ استعلام‌ها و مجوزها، را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۱۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و فنی و اسناد مناقصه می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۱۳۱٫۱۱۵٫۲۲۱٫۱۲۷ریال و به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۴- مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: پیشنهاد دهنده مکلف است مبلغ ۲٫۷۴۱٫۱۵۲٫۰۰۰(دو میلیارد و هفتصد و چهل و یک میلیون و یکصد و پنجاه و دو هزار) ریال را به صورت چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی يا  واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و یا مطالبات قطعی و تأیید و بلوکه شده نزد این شرکت به عنوان سپرده شرکت در مناقصه دریافت و تصویر آن را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل آن را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت تسلیم نماید.

۵- مهلت ارایه پیشنهادها: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و فنی و پاکات (الف،ب، ج) را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

۶-زمان گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۵/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی واقع در تهران، خيابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران خواهد بود.

۷-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.  نشانی‌ سایت های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)