۳۲۹۲ مناقصه‌ – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – خرید، حمل و جایگذاری هفتاد و دو باب مخزن فولادی

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره ۲۴-۱۴۰۰ ۱- دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲- موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری هفتاد و دو باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری مقاوم به زلزله هریک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده مناطق ششگانه آب و فاضلاب شهر تهران […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

شماره ۲۴-۱۴۰۰

۱- دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲- موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری هفتاد و دو باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری مقاوم به زلزله هریک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده مناطق ششگانه آب و فاضلاب شهر تهران

۳-برآورد مبلغ مناقصه: ۹۱۴٫۶۲۱٫۹۷۹٫۴۲۸(نهصد و چهارده میلیارد و ششصد و بیست و یک میلیون و نهصد و هفتاد و نه هزار و چهارصد و بیست و هشت) ریال می‌باشد.

۴-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت شش ماه شمسی

۵-شرایط شرکت کنندگان: دارای کارخانه تولید لوله‌های اسپیرال یا دارای سابقه تأمین و ساخت مخازن فولادی تحت فشار

۶-مهلت، نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد وبیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ سپرده شرکت درمناقصه:۱۰٫۵۷۶٫۲۱۹٫۸۰۰(ده میلیارد و پانصد و هفتاد و شش میلیون و دویست و نوزده هزار و هشتصد) ریال می باشد که باید به صورت یکی از روش‌های زیر ارایه گردد:

-ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه صادره از سوی مؤسسات غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی می‌باشند به مدت اعتباری حداقل ۳ ماه از تاریخ گشایش پیشنهاد و قابل تمدید برای سه ماه دیگر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

-واریز نقدی در وجه شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

-ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل ۳ ماه از تاریخ گشایش پیشنهاد و قابل تمدید.

-اوراق مشارکت بی‌نام تضمین شده بانک‌ها و دولت با قابلیت باز خرید قبل از سر رسید.

-وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن

آن

 

 

 

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه طرح‌های غیر عمرانی

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.(پنج‌شنبه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد)

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات ارزیابی کیفی: رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد.سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.irو پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.