۳۲۹۲ مناقصه‌ – شركت ملي نفت ايران – تأمين تجهيزات تنفسي و خاموش­ كننده­هاي چرخدار آتش­نشاني

                                       شناسه آگهی: ۱۱۶۲۸۴۴ آگهي ارزيابي كيفي مناقصه‌گران مناقصه يك مرحله‌اي “ تأمين تجهيزات تنفسي و خاموش­كننده­هاي چرخدار آتش­نشاني “ به شماره ۰۴۵-۰۰۹۹-۰۸۴-۰۰۲ شركت ملي نفت ايران در نظر دارد تأمين تجهيزات تنفسي و خاموش­كننده­هاي چرخدار آتش‌نشاني به شماره ۰۴۵-۰۰۹۹-۰۸۴-۰۰۲ را طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله‌اي برگزار نمايد. […]

                                       شناسه آگهی: ۱۱۶۲۸۴۴

آگهي ارزيابي كيفي مناقصه‌گران

مناقصه يك مرحله‌اي “ تأمين تجهيزات تنفسي و خاموش­كننده­هاي چرخدار آتش­نشاني “

به شماره ۰۴۵-۰۰۹۹-۰۸۴-۰۰۲

شركت ملي نفت ايران در نظر دارد تأمين تجهيزات تنفسي و خاموش­كننده­هاي چرخدار آتش‌نشاني به شماره ۰۴۵-۰۰۹۹-۰۸۴-۰۰۲ را طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله‌اي برگزار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط ذيل مي‌باشند دعوت مي‌گردد تا هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم نسبت به دريافت اسناد ارزيابي كيفي اقدام و تا چهارده روز پس از اتمام مهلت ياد شده، اسناد استعلام ارزيابي كيفي را تكميل و عودت نمايند. دريافت و ارسال كليه اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني www.setadiran.ir انجام شده و مناقصه‌گران بايد نسبت به ثبت نام در سامانه ستاد و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي اقدام نمايند. برآورد مناقصه ۳۶٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بوده و شركت‌كنندگان در مناقصه بايد توانايي ارائه تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار به مبلغ ۱٫۸۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال را داشته باشند. محل اجراي عمليات شركت ملي نفت ايران تهران و مدت اجراي كار ۸ ماه مي‌باشد.

شرايط مناقصه‌گران:

ارائه پروانه كسب از اتحاديه صنف لوازم ايمني، آتش­نشاني و علائم نيروهاي مسلح يا ارائه پروانه بهره­برداري از وزارت صمت.

در اين مناقصه رعايت قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني مصوب ۱۳۹۸ الزامي است و هرگونه خريد كالاي ساخته شده، قطعات، ملزومات، تجهيزات و غيره تحت هر عنوان داراي توليد مشابه داخلي ممنوع است.

امور پيمان‌ها

همه آگهي‌هاي ستاد شركت ملي نفت ايران در سايت www.nioc.ir قابل مشاهده است.

روابط عمومي شركت ملي نفت ايران