۳۲۹۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۱۲۰۰ دستگاه تلفن VOIP سیسکو

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۱۱/۱۴۰۰ س با موضوع خرید ۱۲۰۰ دستگاه تلفن VOIP سیسکو   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۱۲۰۰ دستگاه تلفن VOIP سیسکو را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۱۱/۱۴۰۰ س با موضوع خرید ۱۲۰۰ دستگاه تلفن VOIP سیسکو

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۱۲۰۰ دستگاه تلفن VOIP سیسکو را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۲/۰۵/۱۴۰۰ پس از واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به سامانه با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ (به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) نسبت به دریافت الکترونیکی اسناد مناقصه اقدام نمایند.

 خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه به صورت الکترونیکی و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه مستقر در لابی تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر در طبقه ۳ واحد ۳ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیارد ریال) می باشد که لازم است به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارائه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن آقای سلیمانی ۰۹۱۲۲۳۸۵۴۹۷ و درباره موارد بازرگانی به آدرس ایمیل te.taheri@mci.ir و یا با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۵۱ و ۸۱۷۱۲۵۵۶ تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سامانه تأمین کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نمایند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

 

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران