۳۲۹۳ مزایده – اداره تصفیه امورورشکستگی تهران – فروش یک واحد آپارتمان مربوط به شرکت ورشکسته صنایع قالب و قطعه سازی شمال

آآگهی مزایده اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته صنایع قالب و قطعه سازی شمال در پرونده ۹ اموال در نظر دارد نسبت به فروش یک واحد آپارتمان با حفظ حقوق رهنی، ساختمان مسکونی دارای پلاک ثبتی ۱۱۸۵ فرعی از ۶۳ اصلی مفروز و مجزا شده از ۳۳ واقع از اصلی مذکور […]

آآگهی مزایده

اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته صنایع قالب و قطعه سازی شمال در پرونده ۹ اموال در نظر دارد نسبت به فروش یک واحد آپارتمان با حفظ حقوق رهنی، ساختمان مسکونی دارای پلاک ثبتی ۱۱۸۵ فرعی از ۶۳ اصلی مفروز و مجزا شده از ۳۳ واقع از اصلی مذکور قطعه ۲ تفکیکی به نشانی: تهران، شهران، فلکه اول، خیابان شهید طوقانی، کوچه محمدخانی، پلاک هجده، طبقه یک از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، بن‌بست چهارم، پلاک ۱۰، طبقه سوم، دفتر شعبه سوم اقدام نماید.

الف: مشخصات ملک و محل آن:

عبات است از یک باب آپارتمان به مساحت ۸۵/۱۰۱ مترمربع، دوخوابه، طبقه اول، تک واحدی، نماسنگ و غیره به شرح نظریه کارشناس رسمی دادگستری شماره ۱۵۴۰/۳۸۷/۳/۹۰۰۱ ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ مضبوط در پرونده…

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱-فروش نقدی است و مبلغ پایه مزایده طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری ۱۵۴۰/۳۸۷/۳/۹۰۰۱ -۱۹/۰۲/۱۴۰۰ به مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده و تمامی هزینه‌های نقل و انتقال مربوط به مورد مزایده(به جز سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده خریدار می‌باشد.

۲- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل وجه فوق چک بانکی تضمین شده در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهرشده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته صنایع قالب و قطعه سازی شمال با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاددهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، بن بست چهارم، پلاک ۱۰، طبقه همکف، واحد دبیرخانه تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید، این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده الباقی بهاء مزایده (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره پس از انجام مراحل فک رهن حاضر شود. بدیهی است تحویل مورد مزایده پی از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی میسر خواهد بود.

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران ورشکسته ضبط می‌گردد.

۷-مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری‌ها، اداره ثبت، مالیت و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

۸-متقاضیان جهت بازدید از ملک یک هفته قبل از تاریخ مزایده و مهیا بودن شرایط بازدید از ملک با دفتر شعبه سوم اداره تصفیه مراجعه و هماهنگی نمایند.

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی‌البدل مأمور به خدمت در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران