۳۳۰۱ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – تأمین متریال، آماده سازی و لاستیک کاری سطوح داخلی

  فراخوان تجدید مجدد مناقصه   عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۰۲/۱۴۰۰/۲۲     شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق بر گزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار […]

 

فراخوان تجدید مجدد مناقصه

 

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۰۲/۱۴۰۰/۲۲

 

  شرکت پتروشیمی اروند (سهامی خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق بر گزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

 

۱- موضوع مناقصه: تأمین متریال، آماده سازی و لاستیک کاری سطوح داخلی وسل‌های ۴۱V-36001A-B واحد کلر شرکت پتروشیمی اروند

 

– مدت اجرای کار ۴ ماه شمسی

 

·      – محل، مدت و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

 

·      ۱-۲- نشانی: استان خوزستان، بندر امام خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند

 

·      ۲-۲-مدت فروش اسناد از ۰۶/۰۵/۱۴۰۰ لغایت ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ (از ساعت ۰۹:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰) (به جز تعطیلات رسمی)

 

·      ۳-۲-متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست مدارک مندرج در بند ۵ این آگهی را به همراه نامه اعلام آمادگی را به نشانی الکترونیکی office@arvandpvc.ir legal- ارسال یا به صورت حضوری به نشانی: بندر امام خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند مراجعه نمایند.

 

·      ۴-۲-اسناد مناقصه به همراه فرم‌های ارزیابی به همان نشانی الکترونیکی که متقاضی از طریق آن اقدام به ارسال مدارک نموده ارسال می‌گردد و پیگیری وصول اسناد مناقصه به عهده متقاضی می‌باشد.

 

·      ۵-۲-در صورت مراجعه حضوری جهت خرید اسناد، ارائه اسناد و مدارک و مشخصات شرکت و برگ نمایندگی الزامی می‌باشد. اسناد مناقصه به همراه اوراق ارزیابی کیفی (به صورت لوح فشرده CD) به متقاضیان ارائه می‌گردد.

 

·      ارائه برگ نمایندگی(معرفی‌نامه) به همراه درج آدرس پستی الکترونیکی (ایمیل) رسمی شرکت و گواهی صلاحیت ایمنی صادره از استان خوزستان و گواهی تأیید صلاحیت از ادارات مربوطه الزامی می‌باشد.

 

·      متقاضیانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر اینصورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

 

·       ۳-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۶۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.)

 

۴- مبلغ برآوردی: ۳۳٫۵۲۷٫۸۴۰٫۹۴۱ ریال

 

۵- پیش نیاز و الزامات ارزیابی کیفی: اساسنامه شرکت ذیربط با موضوع مرتبط با مناقصه، گواهی تأیید صلاحیت از ادارات مربوطه، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی از اداره کار (استان خوزستان)، ارائه حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند (درصورت وجود سابقه کار در این شرکت)(تمامی موارد برابر با اصل)

 

۶-زمان جلسه توجیهی: جلسه توجیهی در تاریخ ۱۷/۰۵/۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

 

۷-زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی، پاکات(الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا حداکثر ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۰ می‌باشد.

 

۸- گشایش پاکات: گشایش پاکات پیشنهادی مناقصه‌گران در روز دوشنبه ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌گردد.

 

·      سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۱-۰۶۱

 

تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

 

 

 

 روابط عمومی شركت پتروشيمي اروند