۳۳۰۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – واگذاری کارهای مربوط به قرائت کنتور و توزیع برگ تشخیص در شهرها و روستاها

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۷۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را […]

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۷۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: واگذاری کارهای مربوط به قرائت کنتور و توزیع برگ تشخیص در شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مبلغ برآورد اولیه: ۳۹٫۲۰۲٫۶۲۰٫۰۱۳ ریال (سی و نه میلیارد و دویست و دو میلیون و ششصد و بیست هزار و سیزده ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۱٫۳۰۶٫۰۷۸٫۶۰۰ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مدت اجرای کار: ۱۲ ماه

شرکت‌های واجد شرایط: شرکت‌هایی که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی، مجاز به شرکت می‌باشند و جهت تأیید صلاحیت پیمانکاران به‌منظور واگذاری موضوع پیمان کلیه شرکت‌کنندگان در فرآیند برگزاری مناقصه مطابق فرم‌های پیوست مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت عدم کسب حداقل امتیاز کیفی (۶۵) مطابق فرم‌های ارزیابی از گشایش پاکات بعدی جلوگیری به عمل می‌آید.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر با ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: پیشنهادهای واصله در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصه واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، خیابان پاسداران، جنب زمین فوتبال، ساختمان آبفای شرق باز و قرائت می‌شود.