۳۳۱۷ مناقصه – شرکت گاز استان تهران – خرید کاپشن سه‌تیکه

  تجدید فراخوان ارزیابی کیفی – خرید کاپشن سه‌تیکه            شرکت گاز استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوت‌نامه جهت سایر مراحل مناقصه از طریق درگاه […]

 

تجدید فراخوان ارزیابی کیفی خرید کاپشن سه‌تیکه

          

شرکت گاز استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوت‌نامه جهت سایر مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران واجد صلاحیت ارسال خواهد شد.

الف: مدت تحویل: مطابق جدول ذیل پس از نفوذ قرارداد با احتساب ایام تعطیل

ب: مناقصه‌گر لازم است شخصیت حقوقی داشته باشد

ج: مناقصه‌گر لازم است توانایی تودیع ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان مندرج در جدول ذیل را داشته باشد، (در مرحله ارزیابی کیفی نیاز به ارائه ضمانتنامه نمی‌باشد.)

د: توانایی تهیه و تسلیم ضمانتنامه بانكي حسن انجام تعهدات توسط مناقصه‌گر به میزان ۱۰ % کل مبلغ پیشنهادی (در صورت برنده شدن)

ه: كالاي پيشنهادي لازم است ساخت شركت‌هاي معتبر و دارای تأییدیه بوده و در صنعت گاز سوابق مؤثر و مطلوب داشته باشند.

و: ثبت‌نام و اخذ كد ملي اطلاع‌رسانی مناقصات از معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري.

ز: مناقصه‌گر لازم است داراي كد اقتصادي از وزارت امور اقتصاد و دارايي باشد و ايران کد کالا و شناسه ملي را نیز ارائه نمايد.

ح: از کلیه سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی به‌منظور تأمین کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت واجد شرایط دعوت می‌گردد، از تاریخ چاپ آگهی و اعلان عمومی سامانه ستاد ظرف دو روز نسبت به دریافت اسناد از این سامانه اقدام نمایند. شرکت‌هایی که در مهلت مقرر مدارک را دانلود نمایند، ۱۵ روز فرصت خواهند داشت تا مدارك ارزيابي كيفي را تکمیل و به سامانه ارسال نمایند و هم‌زمان نسبت به ارائه یک نمونه کاپشن سه‌تکه مطابق شرح فنی و نمونه موجود در امور کالا اقدام نمایند، در غیر این صورت مورد تأیید نمی‌باشد.

ط: ارائه اظهارنامه مالیاتی، ترازنامه منتهی به آخرین سال مالی حسابرسی شده و اعتبارنامه بانکی در اسناد کیفی الزامی می‌باشد.

شرکت گاز استان تهران در رد پیشنهاداتی که شرایط این آگهی و اسناد مناقصه را رعایت ننمایند مختار است و مناقصه‌گر حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای

شرح کالا

کاپشن سه تیکه

شماره تقاضا

۹۹۴۰۱۱۱

شماره فراخوان

۲۰۰۰۰۹۲۷۶۹۰۰۰۱۳۱

مبلغ ضمانتنامه

۵۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مدت تحویل

حداکثر ۳ ماه

 

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

شناسه: ۱۱۷۸۲۰۰

 

روابط عمومی شرکت گاز استان تهران