۳۳۲۶ مناقصه -شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – احیاء و بهسازی ۲۰ حلقه چاه به روش ایرپالس

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران «به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات» در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی فشرده (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران «به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات» در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: احیاء و بهسازی ۲۰ حلقه چاه به روش ایرپالس در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مبلغ برآورد اولیه: ۱۸٫۸۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هجده میلیارد و هشتصد و ده میلیون ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۶۹۴٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال (ششصد و نود و چهار میلیون و سیصد هزار ریال) در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

مدت اجرای کار: ۲۴ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای سابقه کار مرتبط و دارای HSE در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به نشانی www.setadiran.ir اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریزشده غیرقابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری گردند و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردند.

زمان و محل گشایش پاکات: پاکات در ساعت ۰۹:۳۰ مورخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصات آبفای شرق واقع در رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، دفتر قراردادها باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.