۳۳۳۲ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – طراحی، تأمین و اجرای پایلوت پروژه جاده هوشمند

مناقصه عمومی شماره: RD 00/07 با موضوع طراحی، تأمین و اجرای پایلوت پروژه جاده هوشمند (تشخیص و اعلام هشدار لغزندگی جاده) کارفرما: مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد موضوع پروژه «طراحی، تأمین و اجرای پایلوت پروژه جاده هوشمند (تشخیص و […]

مناقصه عمومی شماره: RD 00/07

با موضوع

طراحی، تأمین و اجرای پایلوت پروژه جاده هوشمند (تشخیص و اعلام هشدار لغزندگی جاده)

کارفرما: مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد موضوع پروژه «طراحی، تأمین و اجرای پایلوت پروژه جاده هوشمند (تشخیص و اعلام هشدار لغزندگی جاده)» را از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه، از تاریخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۲۴/۰۶/۱۴۰۰ فیش پرداختی خود را به آدرس ایمیل fin.r&d@mci.ir ارسال نموده و اسناد مناقصه را از طریق ایمیل دریافت نمایند (نام و شماره مناقصه در عنوان ایمیل ذکر گردد). همچنین ذکر شماره و عنوان مناقصه، معرفی نفر ارتباطی و ارائه یک شماره تماس مستقیم در متن ایمیل الزامی است.

 

شرایط پروژه

–       هدف از این پروژه تشخیص لغزندگی جاده از طریق سنسورهای اندازه‌گیر پارامترهای وضعیت جاده است. این سنسورها باید قابلیت تشخیص سطح اصطکاک، عمق برف، میزان خیس بودن جاده و دیگر وضعیت‌های جوی را داشته باشند. محدوده اجرای پایلوت گردنه گدوک در جاده فیروزکوه است.

–       مدت زمان تحویل اقلام قرارداد و اجرای خدمات نصب و راه اندازی، ۷ ماه از زمان ابلاغ قرارداد به پیمانکار است که از این زمان، ۴ ماه دوره انجام پروژه، ۳ ماه مربوط به تست و تحویل فنی است.

 

شرایط شرکت در مناقصه

–       حضور در مناقصه برای افراد حقیقی امکان پذیر نیست.

–       حضور در مناقصه به صورت گروه مشارکت امکان پذیر است.

–       مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: سپرده تضمین شرکت در مناقصه به میزان ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال (به حروف: یک میلیارد ريال) در وجه «شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)» است که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی تهیه شود.

 

سایر شرایط مناقصه

·      تضمین حسن انجام تعهدات: حداکثر ۵ روز کاری پس از ابلاغ برنده مناقصه و پیش از ابلاغ قرارداد، پیمانکار منتخب می‌بایست جهت تضمین حسن انجام تعهدات خود به میزان ۱۰% مبلغ پیشنهادی برنده، ضمانتنامه مورد تأیید کارفرما ارائه نماید.

·      پیش پرداخت: حداکثر تا سقف ۲۵% مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت در قبال ارائه ضمانتنامه مورد تأیید کارفرما پس از انعقاد قرارداد به پیمانکار منتخب پرداخت می‌گردد.

·      تضمین شرکت در مناقصه برای سه شرکت اول تا زمان عقد قرارداد، نزد مناقصه‌گزار باقی می‌ماند.

·      کارفرما در قبول یا رد هر یک از پیشنهادها مختار است.

·      به پیشنهادهای فاقد امضاء، فاقد تضمین در مناقصه، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·      متقاضیان محترم شرکت در مناقصه می‌توانند سوال‌های عمومی خود در خصوص روال اجرای مناقصه از طریق آدرس ایمیل info.r&d@mci.ir و یا شماره تماس ۸۸۶۴۶۶۳۹-۰۲۱ مطرح نمایند.

 

زمان ارائه پاکت‌ها: متقاضیان محترم می‌توانند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری تاریخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ به آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار ستاری، خیابان یزدان پناه، نبش دبیر، پلاک ۳ تحویل نمایند.

 

وجه شرکت در مناقصه: جهت خرید اسناد مناقصه، لازم است فیش واریزی ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ريال (به حروف: یک میلیون و صد هزار ريال) به شماره حساب ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ با شناسه ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ بانک ملت شعبه ونک تک کد ۶۵۸۶۲ به آدرس ایمیل fin.r&d@mci.ir ارسال گردد.