۳۳۳۴ مناقصه – مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران – خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات ذخیره‌سازی، پشتیبان گیری، سرمایش مرکز داده

  آگهی فراخوان  موضوع: خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات ذخیره‌سازی، پشتیبان گیری، سرمایش مرکز داده، زیرساختی شبکه و امنیت به شماره مناقصه ۰۰۱۰۲ و با شماره ۲۰۰۰۰۹۲۹۲۱۰۰۰۰۵۷ بر روی برد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) شناسه: ۱۱۸۷۰۲۹ مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد مناقصه فوق را به شرح کالاهای ذیل و طبق […]

 

آگهی فراخوان

 موضوع: خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات ذخیره‌سازی، پشتیبان گیری، سرمایش مرکز داده، زیرساختی شبکه و امنیت به شماره مناقصه ۰۰۱۰۲ و با شماره ۲۰۰۰۰۹۲۹۲۱۰۰۰۰۵۷ بر روی برد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

شناسه: ۱۱۸۷۰۲۹

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد مناقصه فوق را به شرح کالاهای ذیل و طبق شرایط و مدارک مربوطه از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های ذیصلاح و واجد شرایط واگذار نماید.

خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات ذخیره‌سازی، پشتیبان گیری، سرمایش مرکز داده، زیرساختی شبکه و امنیت (لیست تجهیزات پیوست مدارک مناقصه می‌باشد)

از متقاضیانی که دارای شرایط ذیل می‌باشند، درخواست می‌گردد از زمان چاپ آگهی نوبت دوم تا حداکثر هفت روز پس از درج آن جهت دریافت اسناد ارزیابی، تکمیل و عودت آن در مهلت تعیین‌شده از طریق وبگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، مراحل ثبت‌نام در سایت فوق و دریافت گواهی امضا الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه و دریافت اسناد به انجام رسانند.

برآورد مناقصه ۳۳٫۴۶۰٫۲۶۰٫۰۰۰ ریال و ۳٫۹۶۲٫۹۲۰ یورو می‌باشد و شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌بایست توانایی ارائه ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۱٫۷۲۳٫۰۱۳٫۰۰۰ ریال و ۹۴٫۰۴۴ یورو (به‌استثنای ضمانتنامه‌های صادره از پست‌بانک) طبق تصویب‌نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت محترم وزیران، را داشته باشند.

محل تحویل کالا: مدیریت اکتشاف به نشانی: تهران، میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان خدامی، ساختمان مدیریت اکتشاف.

مدت‌زمان قرارداد: ۹ ماه تحویل، نصب و راه‌اندازی و ۱۸ ماه گارانتی

مهلت دریافت استعلام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران: ۷ روز پس از چاپ دومین آگهی روزنامه.

مهلت تحویل استعلام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران: ۱۴ روز پس از اتمام مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی.

شرایط شرکت در مناقصه:

۱) داشتن شخصیت حقوقی

۲) داشتن تجربه کافی و سابقه مرتبط با موضوع مناقصه

۳) ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال ۱۳۹۸

۴) ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی “www.ntsw.ir ” به‌منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس

۵) تأیید حضور شرکت در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی AVL صنعت نفت

۶) تأیید صلاحیت توسط حراست مدیریت اکتشاف

۷) گواهی شورای عالی انفورماتیک با رتبه ۱ یا ۲ در حداقل یکی از زمینه‌های خدمات پشتیبانی، شبکه داده‌ها.

همه آگهی مناقصات مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در سایت www.niocexp.ir قابل‌مشاهده است.

در صورت نياز به اطلاعات متقاضيان مي‌توانند با شماره تلفن ۸۲۷۰۳۳۲۰-۰۲۱ و در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) متقاضيان مي‌توانند با شماره تلفن ۶۱۶۲۲۲۱۷-۰۲۱ تماس حاصل نمايند.


 روابط عمومي مديريت اكتشاف