۳۳۳۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند استان تهران

آگهی تجدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار از محل طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند استان تهران به روش بیع‌متقابل نوبت دوم شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد بر اساس ماده ۳۷ قانون برنامه ششم توسعه، ماده ۲۷ قانون الحاق برخی موارد به قانون […]

آگهی تجدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار

از محل طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند استان تهران به روش بیع‌متقابل

نوبت دوم

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد بر اساس ماده ۳۷ قانون برنامه ششم توسعه، ماده ۲۷ قانون الحاق برخی موارد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، تبصره ۱۹ ماده ‌واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و ماده ۲ قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب مصوب سال ۱۳۹۶، ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند را در ازای تخصیص پساب تصفیه‌شده به‌منظور کاربری معین و با حجم مشخص برای دوره زمانی محدود و معین به روش بیع‌متقابل و با شرایط ذیل، به شماره فراخوان (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۹۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به سرمایه‌گذار واجد شرایط واگذار نماید.

الف-شرح مختصری از پروژه:

موضوع پروژه: ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند شامل: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۱۰۷۲۰ مترمکعب در شبانه‌روز و تهیه و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر و تهیه و نصب انشعابات فاضلاب با مشخصات فنی مصوب.

سرمایه پذیر: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران.

مشاور سرمایه پذیر: شرکت مهندسی مشاور مهاب ثامن

دوره احداث: حداکثر ۴ سال

دوره بهره‌برداری تجاری: با ارائه مدل مالی

راندمان تصفیه: تخلیه به آب‌های سطحی

جمعیت تحت پوشش: ۹۸۰۵۱ نفر (سال ۱۴۲۰)

محل اجرا: شهر دماوند

مشوق مالی: بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در قوانین بودجه سنواتی (تبصره ۱۹ قانون بودجه کل کشور سال ۱۳۹۹) در راستای تأمین بخشی از منابع مالی با رعایت شرایط و ضوابط تعیین‌شده، به میزان حداکثر ۳۰ درصد از کل مبلغ سرمایه‌گذاری.

ب-شرایط کلی سرمایه‌گذار:

سرمایه‌گذار به‌صورت شخص حقیقی یا حقوقی با داشتن سابقه مدیریتی قابل‌قبول، تأمین و تخصیص سرمایه مورد نیاز را به عهده خواهد داشت.

تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: سرمایه‌گذاران واجد شرایط می‌توانند از آگهی نوبت اول مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۰ تا مورخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۰ نسبت به دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir دریافت نمایند.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی: پیشنهادها، باید حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک ارزیابی که توسط شرکت‌کنندگان تکمیل و بارگذاری می‌گردد، از سرمایه‌گذاران واجد شرایط جهت مذاکرات قراردادی دعوت به عمل خواهد آمد.

سرمایه پذیر در رد یا قبول پیشنهادات فنی یا مالی سرمایه‌گذاران در تمام مراحل اختیار تام دارد.