۳۳۳۸ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – تأمین ۹۰ سل باتری لیتیوم ۱۵۰ آمپرساعت

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۱۹/۱۴۰۰ س با موضوع خرید ۹۰ سل باتری لیتیوم ۱۵۰ آمپرساعت شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد جهت تأمین ۹۰ سل باتری لیتیوم ۱۵۰ آمپرساعت، خرید خود را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله‌ای از شرکت‌های تولیدکننده داخلی دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۱۹/۱۴۰۰ س

با موضوع خرید ۹۰ سل باتری لیتیوم ۱۵۰ آمپرساعت

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد جهت تأمین ۹۰ سل باتری لیتیوم ۱۵۰ آمپرساعت، خرید خود را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله‌ای از شرکت‌های تولیدکننده داخلی دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد، مشخصات فنی و ضمائم پیوست به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۰ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۰ جهت خرید اسناد به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir مراجعه و نسبت به پرداخت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ اقدام نمایند. به واریزهای بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد. لازم است داوطلبان پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۰ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه همکف تسلیم نمایند.

کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۲/۰۷/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۷:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل‌شده و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود. شایان ذکر است مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲٫۹۴۴٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین‌شده ارائه گردد. داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۷۲۰ و آدرس ایمیل h.ghabileh@mci.ir و در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۸۵ و آدرس ایمیل h.rasoolimanesh@mci.ir و در خصوص موارد سامانه برگزاری مناقصه با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۹ تماس حاصل نمایند.

توجه: هر یک از داوطلبان شرکت‌ در مناقصه بایستی به سامانه تأمین‌کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سامانه اقدام نمایند.