۳۳۶۵ مناقصه – شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران – احداث تصفیه‌خانه فاضلاب روستای لواسان بزرگ به روش PC

آگهي فراخوان ارزيابي كيفي  شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران” به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات “در نظر دارد از طريق فراخوان ارزيابي كيفي به شماره فراخوان (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۹۹) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد. […]

آگهي فراخوان ارزيابي كيفي

 شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران” به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات “در نظر دارد از طريق فراخوان ارزيابي كيفي به شماره فراخوان (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۹۹) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد.

موضوع فراخوان:

احداث تصفیه‌خانه فاضلاب روستای لواسان بزرگ به روش PC

مدت اجراي كار: ۲۷ ماه شامل ۱۲ ماه مدت اجرا، ۳ ماه مدت بهره‌برداری آزمایشی، یک‌سال بهره‌برداری دائم

پيمانكاران واجد شرايط: داراي حداقل رتبه ۴ رشته آب (به شرطي كه داراي ظرفيت آماده به كار براي پروژه حاضر باشد).

تاريخ، مهلت، محل و مبلغ دريافت اسناد ارزیابی کیفی: از آگهي نوبت اول مورخ ۲۸/۰۷/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۲/۰۸/۱۴۰۰ نسبت به دریافت اسناد از طريق سامانه تدارکات دولت الکترونيک اقدام نمايند. قیمت اسناد ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد ارزیابی کیفی: پيشنهادها، بايد حداكثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۰، در سامانه تدارکات الکترونيکی دولت به نشاني www.setadiran.ir بارگذاري گردند.

محل تأمین اعتبار: از محل اعتبارات عمراني و به صورت نقدي و اسناد خزانه وساير ابزارهای تأمین مالي دولتي تأمين مي‌گردد

 

شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران

به نمایندگی از طرف شرکت آب و فاضلاب استان تهران