۳۳۷۰ مناقصه – شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران – احداث مخزن ۱۰۰۰۰ مترمکعبی ده بومهن

آگهي فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي فشرده شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران ” به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات ” در نظر دارد از طريق مناقصه عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۰۱) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) […]

آگهي فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي فشرده

شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران ” به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات ” در نظر دارد از طريق مناقصه عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۱۰۱) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد.

موضوع مناقصه:

احداث مخزن ۱۰۰۰۰ مترمکعبی ده بومهن

مبلغ برآورد اولیه: ۱۴۳٫۵۰۱٫۱۷۹٫۲۷۹ ريال (صد و چهل و سه میلیارد و پانصد و یک میلیون و صد و هفتاد و نه هزار و دویست و هفتاد و نه ريال)

مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۷٫۱۷۵٫۰۵۸٫۹۶۳ ريال در وجه شركت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجراي كار: ۱۲ ماه

پيمانكاران واجد شرايط: شرکت‌های دارای رتبه ۵ رشته آب و داراي HSE (در صورت داشتن ظرفيت آماده به كار براي پروژه) مي‌توانند شركت نمايند.

تاريخ، مهلت، محل دريافت اسناد: از آگهي نوبت اول مورخ ۰۶/۰۸/۱۴۰۰ تا مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۰ نسبت به دريافت اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمايند.

تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد: پيشنهادها، بايد حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ در سامانه تداركات الكترونيكی دولت به نشاني www.setadiran.ir بارگذاري گردند و حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ همان روز فيزيك پاكت (الف) را به نشاني: استان تهران، رودهن، بلوار امام، خيابان پاسداران، پلاك ۶۱، طبقه همكف، دبيرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحويل و رسيد دريافت گردد.

محل تأمين اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به شماره طرح ۱۳۰۷۰۰۲۰۷۴ به‌صورت نقد، اوراق خزانه اسلامی، اوراق مشارکت و یا سایر ابزارهای مالی دولت تأمين مي‌گردد.

زمان و محل گشايش پاكات: پاكات در ساعت ۱۰:۳۰ صبح مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۰ در خيابان فاطمي، نبش حجاب، طبقه همكف، ذيحسابي شركت آب و فاضلاب استان تهران باز و قرائت مي‌گردد.