۳۳۷۰ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۶۰ دستگاه لپ‌تاپ Dell Vostro 3500

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۵/۱۴۰۰ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰ دستگاه لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‏‌ای براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز چهارشنبه […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۵/۱۴۰۰ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰ دستگاه لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‏‌ای براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۸/۱۴۰۰ با واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ (به واریزی‌های بدون شناسه ترتیب اثر داده نخواهد شد) به پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول به آدرس tamin.mci.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۸/۱۴۰۰ علاوه بر بارگذاری در درگاه اینترنتی مذکور به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه همکف دبیرخانه لابی نیز تسلیم نمایند. (لازم به ذکر است شرکت‌ها جهت خرید اسناد فقط می‌توانند از طریق پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول اقدام نمایند).

کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۴:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد ريال) می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین‌شده ارائه شود.

مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۸۸۶۴۱۰۸۶ و یا آدرس ایمیل v.ghorbani@mci.ir (آقای وهاب قربانی)، در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۹۸ و یا آدرس ایمیل ext.s.ghadimi@mci.ir (آقای سپهر قدیمی) و در خصوص خرید اسناد و یا نحوه بارگذاری اسناد بر روی سایت با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سامانه تأمین‌کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سامانه اقدام نمایند.

 

 

شرکت ارتباطات سیار ایران