۳۳۷۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان‌های مجتمع و بتن فندانسیون

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۲۳/۱۴۰۰/۱  شرکت پتروشیمی اروند به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. ۱- موضوع مناقصه: ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان‌های […]

فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۲۳/۱۴۰۰/۱

 شرکت پتروشیمی اروند به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع مناقصه: ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان‌های مجتمع و بتن فندانسیون فنس شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۶ ماه شمسی

۱٫    ۲- محل، مدت و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۲٫    ۲٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌توانند با همراه داشتن اسناد و مدارک مندرج در بند ۳ این فراخوان به دفتر امور حقوقی و پیمان‌ها شرکت پتروشیمی اروند واقع در استان خوزستان، بندر امام خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳ مراجعه نمایند.

۲٫۲٫ مدت زمان ارائه اسناد مناقصه از تاریخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۰ لغایت ۲۲/۰۸/۱۴۰۰ (از ساعت ۰۹:۰۰ لغایت ۱۲:۰۰) (به استثناء پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) اعلام می‌گردد.

۲٫۳٫ جهت دریافت اسناد، تکمیل فرم مشخصات شرکت الزامی می‌باشد.

۲٫۴٫ اسناد مناقصه به همراه اوراق ارزیابی کیفی (به صورت لوح فشرده CD) به متقاضیان ارائه می‌گردد.

۳- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه:

معرفی‌نامه، اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات و تکمیل فرم مشخصات شرکت در محل دریافت اسناد مناقصه، ارائه آدرس الکترونیکی الزامی است.

۳٫    ۴-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۲٫۴۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.)

۵- مبلغ برآورد اولیه مناقصه: ۸۰٫۵۹۴٫۲۱۲٫۱۱۹ ریال

۶- پیش نیاز و الزامات ارزیابی کیفی: مطابق با اوراق ارزیابی کیفی، مندرج در اسناد مناقصه

۷-زمان جلسه توجیهی: با توجه به شرایط بوجود آمده در پی شیوع ویروس کویید ۱۹ (کرونا) و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کلیه اوراق و اسناد مناقصه بطور اعم و دستورالعمل شرکت در مناقصه و اوراق ارزیابی به طور اخص، سؤالات و ابهامات خود را به صورت کتبی حداکثر تا تاریخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی  legal.office@Arvandpvc.ir  ارسال نمایند. مناقصه‌گزار پاسخ سؤالات و ابهامات را به نشانی الکترونیکی متقاضیان ارسال می‌نماید.

۸-زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی، پاکات(الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۰ می‌باشد.

۹- گشایش پاکات: گشایش پاکات پیشنهادی مناقصه‌گران در روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

·      سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۱-۰۶۱

تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.