احراز هویت ۶۲۰ هزار نفر در سجام طی بهار امسال

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکی از آن است که در سه ماه ابتدایی سال‌جاری بیش از ۶۲۰ هزار سهامدار در سامانه سجام احراز هویت شده اند. به گزارش فارس، آمارها حاکی از آن است که در فصل بهار سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۳۳ هزار و ۷۹۳ سهامدار […]

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکی از آن است که در سه ماه ابتدایی سال‌جاری بیش از ۶۲۰ هزار سهامدار در سامانه سجام احراز هویت شده اند. به گزارش فارس، آمارها حاکی از آن است که در فصل بهار سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۳۳ هزار و ۷۹۳ سهامدار در سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام ثبت‌نام کرده‌اند و در مقابل در این دوره زمانی ۶۲۶ هزار و ۴۴۶ سهامدار نسبت به احراز هویت خود اقدام کرده‌اند.

تعداد ثبت‌نام در سجام در فصل بهار

همچنین جزییات اطلاعات دوره سه ماه ابتدایی سال‌جاری در زمینه ثبت‌نام در سامانه سجام نشان می‌دهد که در فرودین ماه ۳۱۹ هزار و ۴۹۱، در اردیبهشت‌ماه ۱۳۸ هزار و ۸۸ و در خرداد ماه ۷۶ هزار و ۲۱۴ ثبت‌نام در این سامانه به ثبت رسیده است.

تعداد احراز هویت در سجام در ۳ ماه ابتدایی ۱۴۰۰

افزون بر این در دوره زمانی وضعیت احراز هویت سهامداران در سامانه سجام به این صورت بوده است که در فرودین‌ماه ۳۵۳هزار و ۳۰ سهامدار، در اردیبهشت‌ماه ۱۷۲هزار و ۲۵۱ سهامدار و در خردادماه ۱۰۱هزار و ۱۶۵ سهامدار نسبت به احزار هویت در سجام اقدام کرده‌اند.