امکان فعال‌سازی خدمات ساپتای بانک ملی ایران در سامانه بام

سامانه «بام» بانک ملی ایران این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که خدمت ارسال پیامک تراکنش‌ها را بدون مراجعه به شعبه فعال یا غیرفعال کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک ملی، کاربران این سامانه می‌توانند با مراجعه به منوی «تنظیمات خدمات پیامکی»، سامانه «ساپتا» را برای حساب‌های خود فعال یا […]

سامانه «بام» بانک ملی ایران این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که خدمت ارسال پیامک تراکنش‌ها را بدون مراجعه به شعبه فعال یا غیرفعال کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک ملی، کاربران این سامانه می‌توانند با مراجعه به منوی «تنظیمات خدمات پیامکی»، سامانه «ساپتا» را برای حساب‌های خود فعال یا غیرفعال کنند. شماره موبایل فعال شده برای خدمات ارسال پیامک، همان شماره موبایل ثبت شده در سامانه «بام» است.

————=

آغاز بهره‌برداری از ۲ طرح تولیدی مشارکتی بانک کشاورزی در دامغان

به مناسبت سالروز تأسیس بانک کشاورزی، مراسم افتتاح دو واحد بزرگ تولیدی در منطقه دامغان برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک کشاورزی، همزمان با سالروز تأسیس بانک کشاورزی، مراسم آغاز به کار دو واحد گلخانه هیدروپونیک و سورتینگ پسته در شهر دامغان برگزار شد. براساس این گزارش، واحد گلخانه هیدروپونیک محمدحسن اکبری به مساحت ۵۰۰۰مترمربع با حمایت ۵۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی و طرح سورتینگ پسته ذوالفقاریان در شهر دامغان با حمایت شش میلیاردریالی بانک کشاورزی احداث شده است.