پایان احداث بخشی ازسیل بند جاده قفاس

پایان احداث بخشی ازسیل بند جاده قفاس معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از پایان احداث بخشی از سیل بند جاده قفاس که به منظور جلوگیری از طغیان تالاب شادگان انجام شده است، خبرداد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، موعود شمخانی گفت: در پی […]

پایان احداث بخشی ازسیل بند جاده قفاس

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از پایان احداث بخشی از سیل بند جاده قفاس که به منظور جلوگیری از طغیان تالاب شادگان انجام شده است، خبرداد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، موعود شمخانی گفت: در پی هشدار‌ها و با توجه به خطر طغیان تالاب شادگان و مسدود‌سازی جاده قفاس، اقدام به احداث دایک سیل بند در مسیر این جاده مواصلاتی در آبادان کردیم.

وی افزود: در حال حاضر به همت تیمی از گروه فنی این معاونت بیش از ۳ کیلومتر از این جاده که از میدان ثامن الائمه تا سه راهی مدن را شامل می‌شود؛ به پایان رسیده است.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص پشتیبانی از ستادهای مدیریت بحران دو شهرستان آبادان و خرمشهرنیز توضیح داد و گفت: تلاش‌های شبانه روزی و خدمات رسانی‌ها به این ستاد‌ها همچنان ادامه دارد.