۲۴ فروردین؛ آخرین مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها

۲۴ فروردین؛ آخرین مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: مسافران نوروزی که عوارض الکترونیکی آزادراهی را تا ۲۴ فروردین پرداخت نکنند، ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید حسین میرشفیع افزود: از ۲۸ اسفند سال گذشته عوارض آزاد […]

۲۴ فروردین؛ آخرین مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: مسافران نوروزی که عوارض الکترونیکی آزادراهی را تا ۲۴ فروردین پرداخت نکنند، ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید حسین میرشفیع افزود: از ۲۸ اسفند سال گذشته عوارض آزاد راهی در چهار آزاد راه تهران – قم، تهران- ساوه، کرج – قزوین و قزوین- زنجان به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و خودروهای عبوری ۴۸ ساعت پس از عبور مهلت داشتند تا عوارض خود را پرداخت کنند، اما با هماهنگی پلیس راه نیروی انتظامی، استثنائاً امسال این مهلت تا ۲۴ فروردین تمدید شده است.

وی یادآور شد: رانندگان باید از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی ویژه تراکنش‌های مالی یا از طریق مراجعه به دو سایت www.nspay.ir و www.aaniro.com و وارد کردن پلاک خودروی خود، از میزان عوارض عبوری آگاه و آن را پرداخت کنند.

میرشفیع ادامه داد: هم اکنون در چهار آزادراه تهران- قم، تهران- ساوه، کرج- قزوین و قزوین- زنجان دریافت عوارض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و پلاک خودرو‌‌ها با دوربین‌ها خوانده شده و کاربر نیازی به توقف ندارد و به هیچ وجه امکان دریافت نقدی هم وجود ندارد.