سایه سنگین کرونا بر صنعت خودروسازی چین

هونداموتور ژاپن فعالیت خود را در ووهان، کانون ویروس در اوایل سال ۲۰۲۰، به دلیل محدودیت‌هایی که در مورد تردد در این منطقه ایجاد شده بود، به حالت تعلیق درآورد. هوندا همچنین تعلیق فعالیت در یک کارخانه دیگر تولید موتور برای ماشین‌های چمن‌زنی در شهر چونگ‌چینگ چین را تمدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سازنده موتورسیکلت […]

هونداموتور ژاپن فعالیت خود را در ووهان، کانون ویروس در اوایل سال ۲۰۲۰، به دلیل محدودیت‌هایی که در مورد تردد در این منطقه ایجاد شده بود، به حالت تعلیق درآورد. هوندا همچنین تعلیق فعالیت در یک کارخانه دیگر تولید موتور برای ماشین‌های چمن‌زنی در شهر چونگ‌چینگ چین را تمدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سازنده موتورسیکلت یاما‌هاموتور همچنین تا حدی تولید را در کارخانه موتورسیکلت خود در چونگ‌چینگ که در آن ۸۷۲۱ مورد جدید ابتلا به کووید در ۲۸ نوامبر گزارش شد، به حالت تعلیق درآورده است. دیگر خودروسازان ژاپنی از جمله نیسان‌موتور، مزدا موتور و میتسوبیشی به بلومبرگ گفتند که عملیات آن‌ها در چین هنوز تحت‌تأثیر قرار نگرفته است. غول خودروسازی آلمانی فولکس‌واگن، کمبود قطعات را عامل اصلی تصمیم برای توقف تولید عنوان کرد. یک سخنگوی این شرکت گفت: در حال‌حاضر هیچ تاریخ تخمینی برای ازسرگیری وجود ندارد.