زیباسازی شهرداری هیچ برنامه جمعی در پایان امسال برگزار نمی‌کند

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری زیباسازی شهرداری هیچ برنامه جمعی در پایان امسال برگزار نمی‌کند معاون سیما و منظر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان گفت: به‌دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در کرمان، همه برنامه‌های جمعی زیباسازی شهرداری کرمان به زمان دیگری موکول شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محسنی […]

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری

زیباسازی شهرداری هیچ برنامه جمعی در پایان امسال برگزار نمی‌کند

معاون سیما و منظر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان گفت: به‌دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در کرمان، همه برنامه‌های جمعی زیباسازی شهرداری کرمان به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محسنی تکلو با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان کرمانی اولویت اول شهرداری کرمان است، گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری در سطح شهر و همین‌طور ایجاد سفره‌های هفت‌سین، این جذابیت را ایجاد می‌کنند که مردم برای تماشای شهر از منازل خود خارج شوند و این مغایر با توصیه‌های وزارت بهداشت درخصوص پیشگیری از بیماری کروناست؛ از این‌رو، سعی ما در اداره زیباسازی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری بر این است حتی‌المقدور فضایی را در شهر ایجاد نکنیم که شهروندان به خروج از منزل ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه حق‌وحقوق همه هنرمندانی که در فراخوان‌های اداره زیباسازی پذیرفته شده‌اند، محفوظ است، گفت: اجرای آثار همه هنرمندانی که در بخش دیوارنگاری و کافوهای رنگی پذیرفته شده‌اند، به زمان دیگری بعد از عبور از اپیدمی کرونا موکول می‌شود.

معاون سیما و منظر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری افزود: درخصوص فراخوان مجسمه‌های ماندگار هم، تمام قراردادها به زمان دیگری موکول می‌شود؛ چراکه تعدادی از پذیرفته‌شدگان این فراخوان، غیرکرمانی‌اند و فرآیند حقوقی و مالی، مستلزم رفت‌وآمد این هنرمندان به کرمان است؛ بنابراین، این رفت‌وآمدها ممکن است جان هنرمندان را به خطر بیندازد.

محسنی تکلو همچنین درخصوص برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی گفت: قرار بود نقاشی روی ۴۰ عدد تخم‌مرغ رنگی، در یک معبر عمومی و با حضور مردم اجرا شود، اما در این شرایط و با توجه به اینکه هر تجمعی ممکن است منشأ انتشار آلودگی شود، قرار شد هنرمندان پذیرفته‌شده، نقاشی روی تخم‌مرغ‌ها را در کارگاه خودشان و یا در کارگاه شهرداری که مرتباً ضدعفونی می‌شود، انجام دهند.