پیام تسلیت مدیرعامل بنادر و فرودگاه‌های کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام تسلیت مدیرعامل بنادر و فرودگاه‌های کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مدیرعامل بنادر و فرودگاه‌های کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدا…‌الحسین(ع) پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در پیام علی عرب آمده است: السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِا… وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ        فرا رسیدن […]

پیام تسلیت مدیرعامل بنادر و فرودگاه‌های کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

مدیرعامل بنادر و فرودگاه‌های کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدا…‌الحسین(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در پیام علی عرب آمده است:

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِا… وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ       

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدا…‌الحسین(ع) و یاران با وفایش به محضر حضرت بقیه‌ا…الاعظم ارواحنافدا، مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خصوصاً کیشوندان محترم، تسلیت عرض می‌نمایم.

محرم، ماه ایثار و از جان‌گذشتگی است! ماه عشق و شور و فریاد است! ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می‌سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم‌نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‌مندان به سرور و سالار صاحب‌دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود. محرم می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرتطلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خنّاسان و خدعه اغواگران را خنثی نماید و شعار «هیهات منّا‌الذّله» را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در فرازین نقطه جهان به اهتزاز در‌آورد. حال و هوای این ایام، عاشقان اباعبدا…(ع) را بی‌تاب کرده و در لبیک به ندای « هل‌من‌ناصر ینصرنی» به سوگ و ماتم می‌نشینند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای‌حسینی، از پروردگار متعال می‌خواهم با پیروی از این مکتب متعالی روزبه‌روز شاهد ترویج بیشتر معروفات و ظلم‌ستیزی در دنیا باشیم.