دوگانه‌سوز کردن حدود ۲۰۰۰ خودرو در اردبیل به صورت رایگان

دوگانه‌سوز کردن حدود ۲۰۰۰ خودرو در اردبیل به صورت رایگان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، گفت: از زمان اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی‌تاکنون، نزدیک به دوهزار خودرو دوگانه شدند و ۷۴۰ خودروی دیگر در صف تبدیل می‌باشند. به گزارش ایسنا، سیدحجت مدنی؛ با اعلام این خبر، ادامه داد: تاکنون مالکان […]

دوگانه‌سوز کردن حدود ۲۰۰۰ خودرو در اردبیل به صورت رایگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، گفت: از زمان اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی‌تاکنون، نزدیک به دوهزار خودرو دوگانه شدند و ۷۴۰ خودروی دیگر در صف تبدیل می‌باشند. به گزارش ایسنا، سیدحجت مدنی؛ با اعلام این خبر، ادامه داد: تاکنون مالکان دوهزار و ۷۱۸ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در سطح منطقه ثبت کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و ۹۷۸ خودرو مشمول طرح شدند. وی افزود: مالکان خودروهای پلاک‌سفید (اینترنتی و آژانس‌ها) با پیمایش بیش از هزار کیلومتر که استعلام آنها از طریق وزارت کشور از اتحادیه‌های مربوط اخذ شده و در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد، می‌توانند پس از دریافت پیامک حاوی شمول طرح، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، تأکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، ضروری است مالکان خودرو هر چه سریع‌تر با ثبت‌نام در سامانه یاد شده تا زمان تبدیل شدن به دوگانه‌سوز از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر این صورت از سهمیه اعتبار آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

بازیابی رمز بیش از ۴۰۰۰ کارت هوشمند سوخت

مدنی؛ اظهار کرد: در سال گذشته رمز بیش از چهارهزار کارت هوشمند سوخت در استان اردبیل بازیابی شد که بیشترین تعداد مربوط به ناحیه مرکزی با دوهزار و ۶۰۴ فقره و کمترین مربوط به ناحیه گرمی ‌با ۱۱۸ کارت است. وی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع، همکاران منطقه در نواحی دوگانه در سال گذشته اقدام به بازیابی چهارهزار و ۱۳۵ فقره کارت هوشمند سوخت کردند. مدنی؛ افزود: شهروندانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کردند می‌توانند به‌صورت حضوری با در دست داشتن مدارک هویتی (کارت ماشین، کارت ملی صاحب خودرو و کارت سوخت) به نواحی مربوطه مراجعه و نسبت به بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، از شهروندان خواست در صورت مفقودی و معیوب شدن کارت هوشمند سوخت، با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ به درخواست صدور المثنی اقدام کنند.