۳۰۰۰ شماره فرهنگسازی برای انجام صحیح معاملات عمومی

۳۰۰۰شماره فرهنگسازی برای انجام صحیح معاملات عمومی برای خیلی‌ها ۳۰۰۰ تنها یک عدد است اما برای کسانی که در عرصه مطبوعات فعالیت می‌کنند، این عدد نشان‌دهنده یک عمر خون و دل خوردن است؛‌ امروز روزنامه مناقصه‌مزایده مفتخر است که سه هزارمین شماره خود را در کنار شما خوبان منتشر ‌کند. از زمانی که رسانه‌ای به […]

۳۰۰۰شماره فرهنگسازی برای انجام صحیح معاملات عمومی

برای خیلی‌ها ۳۰۰۰ تنها یک عدد است اما برای کسانی که در عرصه مطبوعات فعالیت می‌کنند، این عدد نشان‌دهنده یک عمر خون و دل خوردن است؛‌ امروز روزنامه مناقصه‌مزایده مفتخر است که سه هزارمین شماره خود را در کنار شما خوبان منتشر ‌کند.

از زمانی که رسانه‌ای به نام مناقصه‌مزاید، پای به عرصه مطبوعات گذاشت بیش از ۱۵ سال می‌گذرد. مناقصه‌مزایده در آن زمان هفته‌نامه‌ای نوپا بود که سعی می‌کرد تا در بین رسانه‌های دیگر جایگاه خود را تحکیم کند. حتی اسم این رسانه نیز در آن زمان برای خیلی‌ها عجیب بود اما با مرور زمان و سعی و کوشش تمامی‌کارکنان، این هفته‌نامه پله‌های ترقی را سپری کرد و خیلی زود توانست مجوز «دو روزنامه» (مجوز چاپ سه روز در هفته) را اخذ کند.

بعد از اخذ مجوز دو روزنامه و به لطف جایگاهی که این رسانه در جامعه و خصوصاً در بخش اقتصادی به دست آورد، تلاش‌ها برای اخذ مجوز روزنامه آغاز و نهایتاً این مجوز نیز صادر شد تا روزنامه مناقصه‌مزایده رسماً به جرگه روزنامه‌های کشور اضافه شود.

طی این مدت اتفاقات گوناگونی در کشورمان به وقوع پیوست و دولت‌های متفاوتی نیز اریکه قدرت را به دست گرفتند. دولت‌هایی که هر کدام خدمات و کاستی‌هایی داشتند و در آخر نیز همای سعادتشان را به دولت بعدی واگذار کردند. بی‌شک تمامی‌ دولت‌ها می‌توانستند با خط‌مشی بهتر زمینه‌ساز ایرانی، بهتر باشند اما در طول حیات این روزنامه شاهد بگومگو و کشمکش‌های فراوانی در دولت‌ها بودیم.

در این بین روزنامه مناقصه‌مزایده، به عنوان معدود روزنامه تخصصی کشور سعی کرد تا به اندازه توان خود در جهت تنویر افکار عمومی‌کوشا باشد و گامی ‌را در جهت رشد و اعتلای کشور بردارد.

امروز مفتخریم تا اعلام کنیم این روزنامه مردمی ‌با سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، پیمانکاران رابطه ناگسستنی دارد و همواره سعی خواهد کرد تا در جهت رسالت مطبوعاتی خود که همانا نقد کاستی و حمایت از پیشرفت‌ها است گام بردارد.

در آخر، امید داریم تا به اعدادی بالاتر از ۳۰۰۰ شماره نیز دست پیدا کنیم که بی‌شک این مهم در کنار یاران همیشگی چون شما خوبان میسر خواهد بود.